פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליטל | 11:35  04/03/11
היי חשבתי לללמוד ביוכימיה כייון ששמעתי שיש בזה הרבה עבודה וזה מתאים לי מבחינת הסף קבלה. הבעיה היא שמעולם לא למדתי כימיה ואין לי מושג אם אני יכולה להתחבר לזה בכלל.. רציתי לשמוע פרטים על התואר על הלימודים ועל העבודה אח"כ אם יש מישהו שיוכל לעזור לי אני אשמח מאוד!!! תודה
גבי | 21:34  06/03/11
אל תבחרי מקצוע רק בגלל ששמעת שיש בתחום עבודה ובגלל שתנאי הקבלה מתאימים לך. זאת הדרך הנכונה לאי הגשמה עצמית. גם בתחום ניקיון המשרדים יש המון עבודה ומבחינת תנאי הקבלה את בטוח מתאימה. זה לא אומר שאת רוצה להגיע לשם, נכון? בכל מקרה, אם את מחפשת תואר קצת יותר פרקטי "שיש בו עבודה" נסי לבדוק את המסלול של אוניברסיטת בן גוריון לתואר כפול בכימיה ובהנדסה כימית.
בקי חיימוב | 17:06  09/03/11
ליטל שלום, נסי לחשוב עם עצמך מהן הסיבות שאת פונה לתחום הזה- מתוך הכתיבה שלך עולה כי לא מדובר במשיכה אישית כלשהי לתחום, אלא בשיקולים חיצוניים כמו מידת הביקוש ותנאי הקבלה. קודם לבדיקת תנאי הקבלה, תבררי עם עצמך איפה היית רוצה לראות את עצמך בעוד מספר שנים ואילו תחומים כן סיקרנו אותך עד כה. אני מניחה שתרצי גם ליהנות מהמקצוע אותו תלמדי, ואם אכן כך, זה דורש איזושהי חקירה עצמית. במידה ותרצי להעמיק בייעוץ שלחי לי מסר אישי או חייגי למספר 03-9700160
סגור