פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אור | 01:08  24/03/11
שלום רב, אני בן 25 מאיזור המרכז,מחפש את עצמי מאז השיחרור בנרות,כרגע אני עובד בשירות לקוחות בארגון ציבורי גדול ואופי העבודה שוחק אותי עת עת.אני מרגיש חסר סבלנות כבר כלפיי הלקוחות ואין לי מצב רוח לדבר בטלפון עוד בגלל עבודתי.אני מסתכל על אחרים ואומר לעצמי שאינני רוצה להיות כך בגיל 40+.נוכחתי לדעת שאני פחות טוב בלשכנע אנשים בקטע מכירתי,אולי אני יותר אמפטי אליהם.ברצוני להזכיר שזו עבודתי הסדירה הראשונה בחיי!.. לאחר השירות הצבאי לא ידעתי מה לעשות עם חיי אז בין חיפושי העבודה לישיבה בבית החלטתי לקחת כמה קורסים בתקשורת באו"פ.את הראשון עברתי ובשניים האחרים נכשלתי.למרות הכישלון הצורם לא התייאשתי ולקחתי שניים נוספים שעד היום לא ניגשתי מתוך פחד למועדי ב' בהם. בנוסף לכך לאחר פרישתי מלימודיי החלטתי לעשות אבחון תעסוקתי במכון מקצועי ידוע מאוד שעל פי המבחנים שעשיתי שם להלן מסקנות האבחון: א.התכונות החזקות אצלי הן תשומת לב לפרטים,מתאים לתחום המחקרי,מכבד סמכות,טוב בשפות. ב.התכונות הפחות טובות הן חוסר ביטחון,נטייה לוותר,אי עמידה במצבי עמימות,ביישנות. ג.המקצועות שהומלצו לי הם תקשורת וקופירייטינג,מידענות,ובלשנות. חוץ מתקשורת אני לא מרגיש כל כך קשור לתחום הבלשנות אף על פי שחקר השפות נשמע לי מעניין נורא!אך אני מחפש תחום המשלב בדיקות דברים באופן מדוקדק לפרטי פרטים,או תחום עם אלמנט חברתי,היסטורי ותרבותי.אני כאדם אוהב לבדוק דברים לעומק ולהסיק מסקנות.וגם יש לי כושר הבעה בכתיבה דיי טוב. מקווה שתוכלו לעזור תודה מקרב לב המבולבל מס' 1
בקי חיימוב | 17:52  24/03/11
אור שלום, אני מצליחה להבין את הבלבול שאתה שרוי בו בתקופה הזו. אני אתייחס למספר דברים שהעלית: א. העובדה שנכשלת במספר קורסים באוני' הפתוחה לא צריכה להלחיץ אותך- מדובר בקורסים ללמידה עצמית ולא מעטים הם האנשים שמתקשים עם סוג הלמידה הזה. אין זה מאפיין את יכולת הלמידה שלך באופן כללי, כך שאין סיבה להירתע מהמשך לימודים. כן הייתי מציעה לך לעשות בדיקה עם עצמך ולהבין היכן התקשית בלימודים, אם אתה מצליח להצביע על קשיי ריכוז אולי כדאי גם לגשת לאבחון דידקטי. ב. יהיה זה לא מקצועי מצידי להמליץ לך על תחומי לימוד רק על בסיס ההערכה שקיבלת, שכן ההיכרות עימך חשובה. אם אתייחס לתיאור שלך את כישוריך ונטיותיך כן הייתי פונה לתחום הלשון העברית והעריכה, תחומים אלה דורשים חקירת פרטים לדיוקם הן מהבחינה התרבותית והן ההיסטורית וכמובן גם יכולת ההבעה בכתב חיונית. ישנם מקצועות נוספים שיכולים להיות רלוונטים כמו היסטוריה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. לסיכום- אני ממליצה לך לא להתייאש ולנסות את יכולותיך במסגרת לימודים בקמפוס ולא בלמידה עצמית. כמובן שאין הכרח שתפנה לתואר אקדמי, ותמיד קיימת האופציה ללימודי תעודה. תתחיל מחקירת האפשרויות כבר באתר ותערוך רשימת מקצועות ע"פ אופי המקוצע שהולם את דרישותיך, ורק אז תתחיל בסינון. לאחר שתישאר עם מספר מצומצם של אפשרויות תיצור עימנו קשר טלפוני 03-9700160 ונוכל לסייע לך. בהצלחה :)
אור | 11:31  25/03/11
האמת שחשבתי על שלושת התחומים הללו כולל תקשורת ועד היום אני מתלבט ביני לבין עצמי.כמו שציינת התכונות החזקות שלי נעוצות בהבנת שפות ותירגומן,והלוואי ויכולתי לעשות בזה שימוש כלשהו.חשבתי גם ללמוד לשון עברית או להמשיך את התואר שלי בתקשורת באו"פ.הסיבה שלא הצלחתי בלימודים היא כי לא השקעתי בהם כל כך,זו הסיבה העיקרית לכשלונותיי.
שקלת אולי ללמוד תרגום או עריכה ? זה תחום שיכול להתאים לך ולאהבת השפות שלך. לדעתי בבית ברל יש לימודי תעודה מאוד מעשיים בתחום ותנאי הקבלה שם הם לא תואר אלא ידע או הבנה, כך שאם אתה בעניין תוכל לרכוש מקצוע מבלי להסתבך עם חובות אקדמיות מיותרות שמקשות על הלימודים. שיהיה לך בהצלחה. החיפוש העצמי הוא לפעמים חלק מדכא אך הכרחי.
סגור