פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל ר. | 16:01  28/04/11
שלום ,אני מעוניין מאוד ללמוד פיזיותרפיה ,ולגבי לימודים בין בן גוריון או צפת אני ממש מתלבט ,כי בכל זאת מכללה נגד אוניברסיטה -יש הבדל. מה גם שמכללת צפת התחילה רק שנה שעברה את החוג.. הממוצע שלי הוא לא גבוה ,90 ופסיכו אני עושה עכשיו ביולי ,הסכם הוא 660 בבן גוריון וזה אומר שאני צריך לשפר את ה הבגרויות שלי לממוצע של 110 לפחות שזה לעשות מכינה של כל המקצועות או קבל ציון בפסיכו. אז כן ..זה הרבה זמן בשביל להשקיע לשפר והכל לעוצת צפת שהדרישה היחידה שהם מבקשים זה 4 יחידות מתמטיקה ופסיכו מעל 600. רציתי לדעת עד כמה זמן קריטי אם אני הולך למסלול היותר נוח כביכול כי אני לא רוצה להעיף עכשיו נה שלמה רק על לשפר בשביל להכנס לבן גוריון ,השאלה היא -שווה לאחר הלימודים? תודה.
בקי חיימוב | 14:41  01/05/11
טל שלום, אני מבינה את ההתלבטות שיש בבחירת לימודים באוניברסיטה מול מכללה, עם זאת חשוב לומר שלא בכל התחומים האוניברסיטה עדיפה על פני מכללה. מעבר לשיקול שהעלית לגבי השנה שאתה הולך להשקיע בכדי לשפר, קח בחשבון גם את האפשרות שאולי לא תגיע בכל זאת לתנאי הקבלה של האוני' (שהם גבוהים מאד). עם זאת, מדובר בסה"כ בשנת לימודים אחת שיכולה גם להשתלם לך. הייתי מציעה לך לפנות למעסיקים שונים דרך מודעות דרושים ולבחון את התנאים וכיצד הם מתייחסים לתארים במוסדות השונים. שיהיה בהצלחה
סגור