פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מחפשת מקום שבו ניתן לבצע אבחון שעוזר בבחירת מקצוע באיזור חיפה והקריות, אני כרגע נמצאת לאחר פסיכומטרי ורוצה להתחיל ללמוד בשנה הקרובה. יש מישהו שעשה את זה ויודע מה התהליך בדיוק וכמה זמן הוא לוקח?? האם האבחון הזה באמת עוזר?? אני חשבתי על הכיוון של האבחון כי באמת שאין לי תחום עיקרי שאותו אני רוצה ללמוד. תודה רבה.
בקי חיימוב | 16:33  25/05/11
אפרת שלום, מציעה לך לבחון את האפשרות דרך משרד החינוך או מרכז הצעירים, מאמינה שיש כזה בחיפה. יש פורמטים שונים לייעוץ בבחירת מקצוע, תלוי במאבחן. יש גם מכונים פרטיים כאשר שם עלות האבחון לא יורד מ-1,000 ש"ח. במרכז שלנו קיים אבחון שכזה אשר כרוך בפגישה כבת שעה פגש ראשון של שעה (לשם ההתחלה) בעלות של 299 ש"ח, והמשך הייעוץ הוא חינם. במידה ותרצי מידע נוסף, צרי עימנו קשר במספר- 03-9700160 בהצלחה
סגור