פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורי | 12:30  07/05/07
שלום רב, אני בת 34 ומזה 7 שנים מורה לחינוך מיוחד לליקויי למידה. אני רוצה להמשיך ללימודי פסיכולוגיה ארגונית - האם זה דומה ליעוץ ארגוני ? מדעי ההתנהגות ? ביררתי במכללת ת"א-יפו ויש להם תוכנית של שנתיים + השלמות. האם התואר השני שלהם קביל ומוכר במועצה להשכלה גבוהה ? אני לא צריכה להגיע מתחום הפסיכולוגיה ?.אודה לתשובתך.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:36  08/05/07
שלום אורי מלימודי פסיכולוגיה ארגונית ניתן לעסוק בהמשך ביעוץ ארגוני. התחום של מדעי ההתנהגות נלמד כתואר ראשון בלבד והמשך לו עשוי להיות התמחויות שונות בתחום הפסיכולוגיה כגון: פסיכולוגיה חינוכית, ארגונית, קלינית ועוד. אולי נושא של פסיכולוגיה חינוכית או התפתחותית עשוי להיות מתאים יותר לניסיונך החינוכי, אבל צריך לברר בקרש להשלמות. ככל הידוע לי המסלול של פסיכולוגיה במכללת ת"א יפו הוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה. לגבי השלמות ,לצערי איני יודעת על כך מספיק, אשמח להתעדכן במידה ותבררי זאת. בהצלחה
סגור