פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכם. בכל מקום אני שומע בחורים צעירים כמוני מדברים על לימודי מנהל עסקים וזה מתחיל לתת לי הרגשה שכולם לומדים את אותו הדבר. אני חושש ששוק העבודה הולך להיות מוצף בשל כך. הייתי רוצה לדעת אם בעלי ניסיון בתחום הלימודים של מנהל עסקים שגולשים כאן בפורום יכולים להרגיע אותי מעט ולאשר לי שאכן יש דרישה לאנשי מקצוע בתחום זה. http://www.ilimudim.co.il/sc/182
היי רני, חשוב לדעת שבמנהל עסקים איו מקצוע מוגדר כמו רפואה, הנדסה או רוקחות. אגב רוב התארים הם כאלה. עם זאת מנהל עסקים הינו תואר רחב ומגוון ביותר בו נילמדים שטחים פיננסיים / ניהוליים / מכירתיים / שיווקיים ועוד... התואר פותח אפשרויות תעסוקה בבנקים, חברות פיננסיות שונות, הייטק, מגזרים עיסקיים, משרדי ממשלה ועוד ועוד ... חשוב ללמוד במוסדות איכותיים ומוכרים. בהצלחה .
סגור