פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גיא | 00:45  28/06/11
התואר היחידי שמעניין אותי מזה כבר כמה שנים.. (בן 21) זה קרימינולוגיה..אבל הבנתי שאין בזה שוק עבודה ורוב האנשים שלומדים את זה עושים הסבה למשהו אחר...אך מה לגביי תואר שני בתחום?תואר שני בקרימינולוגיה או פרופילאות? האם זה מגדיל לי את אפשרויות התעסוקה? מזה נותן לי?איך השכר? חבל לי ללמוד פשוט כמה שנים טובות ובסוף לחתום בלשכה כי אין עבודה.. זה באמת התואר שהכי מעניין אותי אז מה לגבי תואר שני בקרימינולוגיה ? זה יפתח לי דלתות? מיואש...תודה מראש
נטע | 16:08  28/06/11
דווקא חבר שלי למד קרימינולוגיה לתואר ראשון בבית ברל (נדמה לי שזה תעודה שלהם ותואר של האונ' הפתוחה) והיום עובד עם ההכשרה הזו במשטרה (אחד המרצים שלו סידר לו את העבודה :>). אני באופן אישי לא בעד לוותר על חלומות...אם אתה אוהב את מה שאתה לומד אתה גם תצליח בו.
בקי חיימוב | 19:03  28/06/11
גיא שלום, תוכניות הלימוד בקרימינולוגיה הינן מגוונות ומשתנות ממוסד לימוד למשנהו. תחומי הלימוד הם סביב קרימינולוגיה משפטית, קרימינולוגיה קלינית, קרימינולוגיה ואכיפת החוק ועוד, ובהתאם לכל תחום אפשרויות התעסוקה גם שונות. לימודים בקרימינולוגיה יכולים לפתוח צוהר לעולמות שונים הן בפאן התיאורטי כמחקר אקדמי (תארים שניים ומעלה) והן ברמה של התמחות יישומית המאפשרת להשתלב כחוקרי פשיעה במשטרה, במשרד המשפטים, ובשירותי בתי הסוהר. להתמחות בתחום הטיפולי כגון: נוער עבריין, הרשות למלחמה בסמים וכו'.בוגרי התואר משתלבים במוסדות כליאה, בתי חולים לחולי נפש, מוסדות גמילה ומחלקות רווחה, כמו כן משתלבים במערך השיטור הקהילתי, בתי משפט והמערכת המשפטית. מעבר למידע זה, אני מציעה לך לפנות ישירות אל מוסד הלימודים ולבדוק מולם לאין הבוגרים שלהם ממשיכים לאחר התואר. בהצלחה
סגור