פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, יש לי תואר בהנדסת תעשייה וניהול וניסיון תעסוקתי בתחום התפ"י. אני מעוניינת לעבור לתחום מערכות המידע אך זה קשה ללא ניסון בתחום. חשבתי לקחת קורס בתחום. אני מתלבטת בין לימודי הדרכת והטמעת Sap או לימודיי ניהול ויישום מודול MM (לוגיסטי) בסביבת ERP-SAP Systems . כשהייתי בפגישת ייעוץ באחת המכללות נאמר לי שכדאי לי להתחיל בקורס הבסיסי, לעבוד קצת כמטמיעה ואז ייתכן ואוכל לוותר על הקורס המתקדם ולהפוך למיישמת בזכות הניסיון. מצד שני, בקורס היישום מקבלים כלים לניתוח ואיפיון המערכת, כלים שכרגע חסרים לי. מה כדאי ???? אני מאוד מתלבטת ולא מתכוונת לקחת שני קורסים. כמו כן- האם יש עבודה בתחום? האם אוכל למצא בעתיד משרהות בתחום? אני חוששת שיפחדו לקחת אותי כי יהיה לי ניסיון יתר בשוק ויחפשו חסרי ניסיון בכלל.
שלום, אני מבינה את ההתלבטות הקשה שעומדת בפניך. אך מאחר ומדובר במונחים מאד ספציפיים בתוך עולם מערכות המידע, אני מציעה לך לפנות למעסיקים אופציונאליים ולברר עימם לאיזה סוג קורס קיימת עדיפות בקבלת המועמדים לעבודה- האם הם מיחסים חשיבות רבה יותר לניסיון או להשכלה וכל שאלה נוספת שעולה בדעתך. בהצלחה
סגור