פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי, אני בן 30, עובד משרה מלאה בחברת IT גדולה בארץ, עשיתי לימודי ערב ועכשיו אני מסיים הנדסאי תעשייה וניהול, בניהול היצור. יש לי התלבטות בין 2 דרכים שעומדים לפני: 1. להמשיך לתואר BA בבר אילן בלוגיסטיקה. יש תוכנית המשך של אורט, שנה השלמה ועוד שנה (4 סמסטרים) בבר אילן ויש לך BA בלוגיסטיקה. (עשיתי בעבר איבחון של לימודים, מה כדאי ומה מתאים וכאלה, ואמרו לי שמה שהכי יתאים לי זה ניהול, לוגיסטיקה תעשייה וניהול וכאלה) 2. לעשות קורס של הטכניון במנתחי מערכות מידע, שבו יש גם ניהול פרויקטים, מה שמאוד מושך אותי, (http://cont-edu.technion.ac.il/?catid={159E9C20- F374-4A31-8A4D-A3EBCD2523A0}). ואני כבר עובד ואוהב את זה במחשבים. אני לא חושב שאני יעבוד בלוגיסטיקה, אבל זה תואר BA וזה תמיד טוב לקו"ח ולקידום במקום עבודה. מה כדאי לי לעשות, מה יהיה חכם ויעיל יותר לעשות? (לדעתכם) תודה רבה מראש, גיא
בקי חיימוב | 14:51  04/07/11
גיא שלום, קשה לי לומר בצורה מקצועית איזו בחירה תהיה נכונה לך. שכן דבר שכזה דורש פגישה אישית והיכרות מעמיקה יותר. כן יכולה לומר שאכן קיימת עדיפות גבוהה יותר לתואר על פני לימודי תעודה, אך השוואה שכזו נכונה רק תחת אותו התחום. לא בטוחה שאם יהיה לך תואר ראשון בלוגיסטיקה תקבל עדיפות לעסוק כמנתח מערכות מידע על פני אדם שסיים קורס שרלוונטי יותר. כדי לקבל מושג מדויק יותר אני מציעה לך לפנות אל מעסיקים אופציונאליים בתחומי העניין שלך ולברר איתם מה הניסיון וההשכלה הדרושים לקבלה. בהצלחה
אהלן אני דווקא אשמח לעזרה ממך כי אני כרגע עושה [url=http://www.logisticsstudies.co.il/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1-%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94/] קורס בלוגיסטיקה[/url] אחרי שאמרו לי גם שתחום של לוגיסטיקה והנדסה תעשייה וניהול יתאים לי ורציתי לדעת איך היו לך הלימודים? איפה למדת? והאם אתה ממליץ על התחום הזה??
אני מסיים עכשיו תעשיה וניהול במגמת ניהול היצור, מאוד מענין ואמוד פרקטי. במכללת אורט יש מסלול של הנדסאי בתחום ובנשה השניה של הלימודים אתה עושה שנה השלמה במכללה בנתניה ואחר כך עוד 4 סמסטרים (2 סמסטר קיץ), באוניברסיטת בר אילן מה שמקנה לך בסופו של דבר גם תואר BA בלוגיסטיקה וגם תעודת הנדסאי בתעשיה וניהול.
סגור