פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אליסה | 13:25  06/12/06
היי אני שנה הבאה מקווה להתחיל ללמוד ואני נמצאת כרגע בהתלבטות, ההתלבטות היא כזאת שאני לא יודעת מה ללמוד, יש שני מקצועות שנורא מעניינים אותי פסיכולוגיה וקרימינולוגיה. ויש לי שתי שאלות: 1) מה לדעתכם יותר טוב ללמוד משני המקצועות האלה? 2) האם אני יכולה לשלוח שני טפסי הרשמה לשני מקומות שונים בשביל לנסות להתקבל לשני מקצועות שונים, וברגע שאני אקבל את התשובה אני אוכל לבחור ביניהם או שאני צריכה לשלוח טופס הרשמה למקום אחד ורק אחרי שאני אקבל תשובה ונגיד ולא אתקבל לשם אני אוכל לשלוח טופס הרשמה למקום אחר. בבקשה תעזרו לי להבין איך זה עובד.
מיכל מנהלת הפורום | 18:27  06/12/06
הי אליסה, לגבי שאלתך השניה- "האם אני יכולה לשלוח שני טפסי הרשמה לשני מקומות שונים בשביל לנסות להתקבל לשני מקצועות שונים, וברגע שאני אקבל את התשובה אני אוכל לבחור ביניהם", התשובה היא וודאי שכן. המוסדות שונים אחד מהשני ואינם מתואמים, ולכן, קודם כל, מוסד אחד לא יודע אם כן /לא נרשמת למוסד אחר... מעבר לכך, גם אם היו יודעים (והם לא) אין בכך שום בעיה. זו זכותך להירשם לכמה מוסדות שאת רוצה ואחרי שתקבלי תשובות לבחור מה יותר נראה לך. הדבר גם מאוד מקובל וגם הגיוני, במיוחד לאור העובדה שלוקח זמן עד שמקבלים תשובה. למה שתחכי ותפספסי אם לא תתקבלי למוסד הראשון אליו נרשמת? המינוס היחיד הוא בכך שהרישום לרוב עולה כסף... וביחס לשאלה הראשונה- אין דבר כזה מקצוע יותר טוב, זה עניין של התאמה ובחירה אישית. השאלה היא מה את רוצה לעשות אח"כ. אם את לא יכולה לראות את עצמך למשל, עובדת בבתי כלא, במשטרה, בנושאים שקשורים לפשעים וכדומה, קרימנילוגיה, למשל, לא מתאים. לעומת זאת, אם אלו האוכלוסיות שמעניינות אותך, אולי זה יותר מתאים מפסיכלוגיה, וכו'. אני חושבת שכדאי לך לברר יותר מה לומדים בכל תחום ולאן ומכוון ולראות מה יותר מושך אותך כרגע ואולי גם בעתיד. הבחירה, כאמור, היא אישית. בהצלחה, מיכל
סגור