פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רויטל | 11:00  11/05/07
שלום, אני עוסקת במכירות (בת 48) תקופה ארוכה בתחומים מגוונים, והאמת שהצלחתי בתחום היתה בינונית. מכיון שיש לי את היכולת האינטלקטואלית וגם רצון(אין לי תואר) אני שוקלת ללמוד באחת המכללות. התחומים שאני מתלבטת ביניהם הם: הדרכה ומטמיעה מערכות מייקרוסופט, או טכנאיpc ורשתות /מנהל רשת תקשורת.חשוב לי מקצוע אינטלקטואלי ושאוכל להרויח טוב ושיהיה מאתגר. החשש שלי ,אם אוכל למצוא עבודה בתחומים אלו , גם בגלל היבט הגיל,והאם השכר בתחומים אלו נחשב לשכר טוב? (אגב,חיצונית נראית צעירה ואטרקטיבית).
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:37  12/05/07
שלום רויטל אם להיות כנים הטווח התעסוקתי של תחום המחשבים הוא מוגבל. לכן להערכתי יהיה לך קושי להשתלב בתחום ללא ניסיון וללא תואר בגיל זה. אני מציעה לפנות לתחומים יותר עיסקיים כגון:שיווק, פיתוח עיסקי, מימון, משאבי אנוש וכו'. בהצלחה
סגור