פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת, ברצוני לשאול האם במידה וסיימתי תואר ראשון בפסיכולוגיה/ מדעי ההתנהגות(הבנתי שאין הבדל בניהם... זה נכון?) אני יכול להמשיך ללימודי תואר שני בניהול משאבי אנוש באוניברסיטה?(כך התואר השני מוגדר או שהוא מוגדר כלימודי עבודה?) ובמידה וסיימתי תואר ראשון בפסיכולוגיה/מדעי ההתנהגות, באיזה ציון אני צריך לסיים את התואר על מנת להתקבל לתואר שני?, עוד דבר... שמעתי שיש שפועלים להקים מסלול ללימודי תואר שלישי בניהול משאבי אנוש,זה נכון? או שזה כבר קיים? האם במידה ואני מסיים תואר שני ניתן להשתלב בשוק העבודה בצורה סבירה? זאת אומרת יש פרנסה מהתחום הזה של ניהול משאבי אנוש? אני יודה לך אם תוכלי לעשות לי קצת סדר בבלאגן... תודה רבה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:41  15/05/07
שלום גבי משני התחומים שציינת ניתן להגיע לעיסוק במשאבי אנוש. ישנם מספר תארים שיקנו לך את האפשרות לעסוק במשאבי אנוש בינהם: לימודי עבודה, מנהל עסקים במגמת משאבי אנוש או יעוץ ארגוני, סוציולוגיה ארגונית ותואר שני בפסיכולוגיה חברתית /ארגונית. לגבי התואר השלישי לא ידוע לי על מסלול זה, אך אשמח לשמוע על כך במידה ותתעדכן באוני' או באתר זה בחיפוש לימודים. בהצלחה
סגור