פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אז ככה: אני בעלת תואר ראשון בשיווק. לפני חודש התחלתי עבודה חדשה ואיתה הגיעה ההבנה שאני לא רוצה לקחת חלק בעבודה כזו (מכירות), אף על פי שהיא מציעה משכורת גבוהה, רכב, פלאפון, לפטופ ועוד כל מיני תנאים כאלו ואחרים. יש לי נטיה כזו שתמיד התובנות שלי מגיעות "בדקה ה90" :-). אני לא רוצה לחכות עוד שנת לימודים כי אני יודעת שזה רק יבלבל אותי עכשיו ואני גם לא רואה טעם בלהיכנס לעבודה במשרה מלאה אם אני לא בטוחה בכיוון הנכון. ועכשיו... לגבי התוכנית M.TEACH שנשמעת לי מאוד רציתי לדעת האם קיימת אפשרות ללמוד אותה במסלול מחקרי (תזה) ובמידה ולא האם ניתן להשלים ללימודי תזה (כי אני מאוד רוצה לעשות דוקטורט). טוב, נראה לי שבמציאות אני לא מדבסרת כל כך הרבה כמו ש"דיברתי" פה אז סליחה על החפירות ותודה על העזרה לכל העוזרים:-)
היי דניאלה, מבינה לליבך בנושא העבודה - גם אני לא הייתי מכניסה את עצמי לעבודה רצינית, כשמחשבותיי נודדות למקום אחר. לגבי תכנית M.TEACH - חברה שלי התקבלה לתכנית לפני שנה במכללת אורנים ואני מתחילה ללמוד שם בשנה הקרובה, התכנית מאוד רצינית וכוללת תואר שני עם תעודת הוראה. ממה שאני ביררתי לא ניתן להשלים את לימודי התזה ולהמשיך לדוקטורט.
תודה חופית:-)
סגור