פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הי, החלטתי ברגע האחרון להירשם ללימודים, תוכלו לעזור ולהגיד לי לאיפה עוד אפשר להירשם? אני מתעניינת בעיקר במנהל עסקים או איזה רב תחומי מעניין (שזה קצת יותר קל). תודה רבה!
היי מיכל, היום אני מתחילה ללמוד שנה שנייה בתכנית מדיניות ומנהיגות חברתית. אני לומדת בבית ברל תואר ראשון של האוניברסיטה הפתוחה. זו תכנית מאוד רב תחומית ומעניינת ולומדים בה קורסים בתחומי הפסיכולוגיה, סוציולוגיה, ניהול, מגדר ועוד. תנאי הקבלה הם של האוניברסיטה הפתוחה (מה שאומר שהתכנית פתוחה לכולם) אבל היחס האישי והאווירה הם לגמרי של מכללה. הלימודים מרוכזים ביום אחד בשבוע ואני מצליחה לעבוד גם תוך כדי. אם זה נשמע לך מעניין – הייתי מציעה לך לרוץ ולברר פרטים עוד היום כי שנת הלימודים כבר התחילה וזה יכול להיות מסובך להשלים את החומר (ולא בטוח שעוד בכלל אפשר להירשם..). אני מצרפת לך את הטלפון של טלי שאולי תוכל לעזור לך (לי היא מאוד עזרה בהתחלה) 09-7476326 בהצלחה !
הי מיכל, עוד אופציה שעדיין פתוחה (אבל רק עד סוף השבוע הזה לסמסטר א') היא לימודים באריאל. אני נרשמתי היום לקורס GMAT אצלם כדי להמשיך לתואר שני במנהל עסקים, ואני יכולה להגיד לך שהתואר הראשון היה מאוד מעניין, לא תמיד קל, אבל יש אחלה חבר'ה שבזכותם הצלחתי לשרוד את התקופות מבחנים...בקיצור, לדעתי שווה לך להתקשר ולברר. יש רב תחומי באריאל, אני פחות מכירה את התואר הזה, אבל בשביל זה יש יועצי לימודים :) הרבה בהצלחה! ואם את מחליטה ללכת על מנהל עסקים, זה הטלפון של המזכירות 03-9066399 שירה
למיכל שלום, אם תחום הריפוי מעניין אותך, תוכלי בהחלט להשתלב בקורס ריפוי בביורגונומי, קורס זה איננו מחייב כל ידע מוקדם ומקנה ללומד אותו, מקצוע לחיים שגם פרנסה בצידו. פרטים מלאים אודות הקורס נמצאים באתר שכתובתו: http://www.biorgonomy.com להסבר מקיף יותר, אשמח שתתקשרי אלי. בברכה, יורם גני - המרכז לביורגונומי 054-4449636
סגור