פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב! יש לי תואר ראשון במדעי התנהגות. לאחר כמה שנים של חיפוש העבודה הקרובה להשכלתי מצאתי סוף-סוף משהו. אבל מדובר על משהו לא רציני. בקיצור , על מנת להקל על עצמי בתחום התעסוקתי ושיהיה לי מקצוע שקיימ וברור לכולם, החלטתי לאחרונה ללכת להסבה לעבודה סוציאלית. זה תחום שהכי קרוב לתואר שסיימתי ולעובדים סוציאלים יש ביקוש ענק בשוק העבודה. אומנם, יש כמה הסתייגויות: אחרי ההסבה אני אצא עם תואר ראשון ובמקום עבודה פוטנציאלי תמיד יהיה סיבה לא להיות מרוצה מהשכלתי כי עדיף יותר תואר שני; אני לא מתאר לעצמי איפה מועסקים עובדים סוציאליים בגילאים יותר מבוגרים(+45-50). לעבוד עם נוער, בתי ספר, במחלקות רווחה שבעיריות, מסוממים אלכוהוליסטים וכו'זה הכל עד גיל מסוים ומה אחר כך? מקצוע נוסף? הסבה? לכן, התחלתי לחשוב על תחום יותר מעשי/פרקטי. על מקצוע שישאר איתי, מקצועה שקיים, ברור לכולם, לא דורש תואר שני וגם בגיל מבוגר אני לא אצטרך לחשוב על הסבה. אני מתכוון לאח מוסמך. אומנם גם בזה יש הסתייגויות: תווך הלימודים הוא 3 שנים, לעומת שנתיים בעבודה סוציאלית (השלמת קורסים/הסבה) ; עומס במהלך הלימודים. הרי לצד לימודים עיוניים ישנן גם שעות פרקטיקום/ התנסות; ביקוש בשוק העבודה. עד כמה יש ביקוש לאחים מוסמכים? * אני יודע שזה שני תחומים שנבדלים לגמרי אחד מהשני. אומנם, בכל זאת, תנסי להיכנס למצבי. מה את חושבת?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:45  19/05/07
שלום פטר אני חושבת שלשני התחומים יש ביקוש, הכל שאלה של מה מעניין יותר ואיפה אתה רואה עצמך משתלב טוב יותר. בעיני בשני התחומים ניתן לעבוד עד גיל מאוחר. בהצלחה
סגור