פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שרית | 12:58  08/01/12
שלום, אני מעוניינת ללמוד תואר שני בייעוץ חינוכי והייתי רוצה לדעת האם יש ביקוש למקצוע. בהנחה שארצה בסוף התואר להיות יועצת בבי"ס - איך מחפשים משרות בתחום זה. חיפשתי בלוח דרושים רגיל וכמעט ואין משרות בתחום. האם זה הגיוני? יש דרך נוספת למצוא משרות בתחום? בנוסף, האם דרושה תעודת הוראה כדי להיות יועצת בבי"ס? ומהן האפשרויות הנוספות לעסוק בתחום זה (חוץ מיועצת בי"ס)? תודה רבה מראש, שרית.
בקי חיימוב | 19:35  10/01/12
שלום במהלך הלימודים הסטודנטים עוברים התמחות ובכך נחשפים לבתי ספר וליועצים חינוכיים, יוצרים קשרים ובהתאם גם ניתן להיעזר באותם גורמים כדי לחפש משרות רלוונטיות, בנוסף יש את ארגון היועצים החינוכיים אליו ניתן להשתייך ולהיעזר בהם או דרך משרד החינוך. סביר להניח שמשרות אלו אינן מתפרסמות בלוחות רגילים. לשאלתך השנייה, כדי לעסוק בבית ספר את נדרשת בתעודת הוראה, עם זאת התנאי הזה לא קיים כדי להתקבל ללימודים עצמם. במהלך הלימודים את רוכשת מיומנויות ייעוץ, תוכלי להרחיב את תחומי ההכשרה שלך באופן ספציפי יותר ע"י לימודי תעודה כלשהם במידה ולא תרצי לעסוק במסגרת בית הספר. התואר מאפשר עבודה לא רק בבתי ספר, אלא בכל מוסד או ארגון אשר עוסק בהקניית ידע או בעבודה מול ילדים ונעירם. ביניהם- גני ילדים, שב"ס, עמותות לפיתוח והעצמה. וכו' בהצלחה
טולי | 11:59  12/01/12
רציתי לשאול האם חייב תואר שני כדי לעסוק בתחום הזה. והאם משנה באיזה תחום עשיתי את התואר הראשון. למשל משהי שיש לה תואר בכלכלה יכולה לעשות תואר ביעוץ חינוכי ולהתקבללעבודה בתחו?
סגור