פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב! ההתלבטות מאוד רצינית ולצערי אני כבר בן 26 ועדיין לא גיבשתי דעה מוחלטת על התחום בו ארצה ללמוד. ההתלבטות נובעת גם מחוסר ידע לגבי השכר שיהיה בעתיד וכמובן היצע משרות פנויות. כיום יש בעיתיות לבוגרי תואר אקדמאי מפני שהשכר הוא מאוד נמוך וגם המשרות לא תמיד פנויות לבעלי תואר ראשון חסרי ניסיון. אין לי מושג מה לעשות ולאן להמשיך אשמח לעזרה בברכה, משה
שלום משה, ההתלבטות הזאת חלה על רבים ובצדק. בימינו תואר אקדמאי כבר לא מהווה יתרון משמעותי על האחרים ולפעמים אפילו להיפך. השוק היום דורש ניסיון בשטח. ההצעה הכי טובה שאני יכול להציע לך היא לעשות קורס מזורז במכללה שמתחייבת לסדר לך עבודה בסיום הקורס. אני אוכל לקבוע לך פגישה עם יועץ לימודים(בחינם) שיעזור לך להבין מהו התחום המתאים בשבילך! חשוב לציין שאלו לימודים ללא כל סיכון(לפני התחלת הלימודים אתה עובר קורס מיון ואם אתה לא עובר אותו בהצלחה אתה מקבל את כספך בחזרה!) צור איתי קשר במייל: [email protected] אדיר :)
משה שלום, ההתלבטות שלך אופיינית לרבים מאיתנו- אין לנו שליטה ויידע לגבי מה שיתרחש בעתיד ולכן גם לא נוכל לחזות ולומר מה יהיה השכר והביקוש בשוק. עם זאת, קיימים מספר קריטוריונים לפיהם אנחנו בוחרים את תחום לימודים- אצל כל אחד זה משתנה בסדר העדיפויות אבל כמובן שחלק מזה נתון גם לאהבתנו לתחום. אני ממליצה ליצור רשימה של תחומי הלימוד אשר מעניינים אותך וכאלה שמידת הסיפוק שלך מבחינה מעשית תהיה גבוהה. לאחר מכן תברר תחת כל תחום מה הנתונים כיום בשוק, במידה וזה מאד חשוב לך- על מנת לדעת אם זה תחום יציב או לא, אפשר לבדוק גם את הנתונים בשנים קודמות ולדבר עם כאלה שבאים מאותם תחומים. מעבר לזה איש לא יוכל להבטיח לך נתונים עתידיים. בהצלחה
סגור