פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נאמצר לי משו מאוד קצת הזוי ורציתי לדעת מימכם מה אתם חושבים, האמירה של לך תעשה הנדסאי תוכנה ומשם תתפתח למהנדס זה עדיף ממכללה.. מה נסגר? מה אתם חושבים? והאם הדרך של הנדסאי תוכנה כהתחלה ,לצבור ניסיון והלמשיך למהנדס היא ביזבוז זמן?
בקי חיימוב | 15:51  15/04/12
שלום, מבחינת הזמן אני לא בטוחה שזה בהכרח חוסך לך- אתה לומד שנתיים להנדסאי ואח"כ עוד 4 שנים למהנדס. כאשר ישנה התחשבות בקורסים מסויימים שאותם לומדים במסגרת לימודי ההנדסאים, אך זה עדיין לא מתקזז עם אותם שנתיים שלמדת. בנוסף, הדבר גם משתנה בהתאם למוסדות הלימוד השונים- מוסד אחד יתספק בתעודת הנדסאי בממוצע מסוים ואחר ידרוש בנוסף פסיכומטרי. לדעתי קיצורי הדרך בסופו של דבר ארוכים יותר- אם יש ביכולתך להתקבל ללימודי הנדסה בידיעה שזה מה שתרצה ללמוד בסופו של דבר- אין מה להתמהמהה. בהצלחה
סגור