פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל רוד | 00:13  19/04/12
שלום ,אני מעוניין ללמוד משפטים אבל הפסיכומטרי שלי לא מספיק לי פחות מ500 ,אני לא רוצה לראות את עצמי משקיע עוד 3 פעמים לפחות עד לקבלת אולי (בסמך זה שיש לי בין הציונים הגבוהים בתחילת שנה). חשבתי ובדקתי ,חוג ערב ללימודי מדעי המדינה הוא תנאי קבלה יותר קל ואני יכול להתקבל אליו ואני חושב אחריו לעשות תואר שני במשפטים . האם זה אפשרי אחרי חוג ערב לגשת לתואר שני? האם זה מקנה לי פה איזה שהוא יתרון על פני עורך דין אחר? הסיבה שאני נכנס לזה כי אני רוצה כבר להתחיל ללמוד כמובן שהתחום מעניין אותי אני לא נכנס בלב ברירה לגמרי ,אני יודע שבתחום אין עבודה אז אני בא במטרה לקבל ממוצע הכי גבוה שאני יכול וכך שהסיכויים שלי לתואר שני במשפטים יגדל ,האם עדיף פה לעשות עוד שלושה פסיכומטרי בשביל אולי להתקבל או שמא עדיף להתחיל עם מדעי המדינה ואז לתואר שני? יתרונות? חסרונות? תודה.
בקי חיימוב | 14:48  22/05/12
שלום, בנוגע ללימודי ערב- אין לכך משקל כלל, במידה כל עוד בסיום הלימודים תהיה זכאי לתואר ראשון. באשר למשפטים כתואר שני- התואר אינו מכשיר לעריכת דין. כלומר, כדי לעסוק כעו"ד מחוייב שתסיים תואר ראשון במשפטים. כך שככל הנראה התואר השני לא ייתן מענה לצורך שלך. במידה ואתה מגובש בהחלטתך לגבי עריכת דין קיימות בפניך 2 ברירות- הראשונה, לשפר את נתוני הפסיכומטרי על מנת לעמוד בדרישות של האוניברסיטאות השונות. השנייה, נשמע מדבריך כי ציון הבגרות שלך גבוה, וישנן מכללות אשר מסתפקות בכך בקבלה לתואר במשפטים. על מנת שנוכל להעניק לך מענה ספציפי יותר, אתה מוזמן ליצור עימנו קשר בטלפון שמספרו 03-9700160 בהצלחה
סגור