פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ג'ו | 11:52  31/07/12
שלום, אני בת 39, עכשיו סיימתי תואר שני במנהל עסקים. עד לפני 3 שנים עבדתי בשיווק בעיקר של תעשיית הפיננסיים. אני מאוד מבולבלת במה לחפש עבודה כעת, מתלבטת בין 4 תחומים כולם תחת מנהל עסקים אבל כן חשוב לי לבנות זהות מקצועית ומטרות לטווח ארוך. האם אתם יכולים להמליץ על מקום בו אוכל לקבל הכוונה מקצועית בעיקר למשרות בכירות? האם יש באמת צורך בהכוונה? תודה!
בקי חיימוב | 11:58  07/08/12
שלום, ההכוונה שלנו מתמקדת בעיקר בתחום הלימוד ופחות בתעסוקה עצמה. ובכל זאת, דעתי האישית היא שאם את נמצאת בשלבים הראשונים של בניית הזהות המקצועית ואינך יודעת עדיין- כן מומלץ בכל זאת לחפש משרות בכל ארבעת התחומים המעניינים אותך ולהגיע לראיונות על מנת שאת תבחני אם האופציות אכן רלוונטיות עבורך. מומלץ עוד לשוחח עם אנשים שבאים מאותם התחומים ולבחון את התחוים לפי הקריטריונים החשובים לך, כמו למשל: אפשרויות קידום, שכר, גמישות בשעות העבודה, וכו'... בהצלחה
סגור