פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב! התחלתי ללמוד תואר פיננסי באו"פ. בבדיקה הכי שטחית בלוחות הדרושים ניתן לראות שנדרישה במקצועות הפיננסיים היא נסיון . האם יש כדאיות בלימודי תעודה של הנה"ח למשל מסוג 1+2, על מנת לסיים לימודים גם עם תעודה לעתיד וגם לנסות להשתלב בשוק הפיננסי במקביל למסלול של התואר? בברכת שנה טובה, סשה.
שלום, אינני בטוחה לגבי הצורך שלך בלימודי הנה"ח, שכן גם כדי להתקבל לתחום תצטרכי לצבור ניסיון ויתכן שזה יהיה מיותר. בדרך כלל אקדמאיים ללא ניסיון מתחילים לצבור את הניסיון בעבודות "קטנות" כמו בנקאות, שירותי בורסה, שירות לקוחות בתחום ועוד. אם תבצעי חיפוש של משרות בכלכלה ללא ניסיון תראי שיש ביקוש מסוים אשר יכול לסייע לך לצבור ניסיון, גם אם התפקיד שתמלאי זה לא היעוד שלך, לפחות בשנה או השנתיים הראשונות. בהצלחה ושנה טובה.
תודה רבה על התשובה! בדיוק בגלל העיניין של הנסיון שאלתי האם זה כדאי אולמ ללמוד תעודה בנושא כלכלי, כי הלימודים להנה״ח או חשב שכיר בכיר הם פחות משנה, ומקבלים תעודה שיכולה לשמש גם הוכחה להכשרה בפני עצמה, ותוך כדי המשך לימודים לקראת סיום התואר לעבוד ולצבור נסיון בתחום. כי תעודה בשלב הזה תחשב למשהו יותר טוב מאשר לימודי תואר, הלא כך?
סגור