פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יעל | 01:12  22/10/12
שלום, יש לי תואר ראשון מאונ' בן גוריון במדעי התנהגות. אני מתלבטת- מה כדאי לי לעשות: ללכת לתואר שני בכלכלה, תואר שני במדעי המחשב (שלא בטוח שאוכל) או תואר שני בחשבונאות? הכול תחת לימודי השלמה? או בכלל לעשות הסבה לחשבונאות? מה זה ייתן לי? האם העובדה שיש לי תואר ראשון מתחום אחר לא תפגע בי בשוק? בנוסף- האם כדאי לי ללכת לתואר ראשון בהנדסת תוכנה בשנקר או במדעי המחשב ומתמטיקה באריאל? פשוט אני חושבת לעשות אולי 2 תארים במקביל... אשמח לדעת על האופציות לגבי כל אחד מבחינה כלכלית ובכלל התפתחות בעתיד. תודה.
בקי חיימוב | 14:32  29/10/12
שלום רב, כדי ללמוד תואר שני בכלכלה או במדעי המחשב ישנה דרישה להגיע עם רקע בהשכלה מאותו התחום. קיימת אפשרות להשלמה, אך לדעתי תחום מדעי ההתנהגות רחוק מכדי לאפשר השלמות. עם זאת, מומלץ בכל זאת לשמוע ממוסדות הלימוד עצמם על מנת לוודא זאת, שכן לעתים ישנן וועדות חריגים. היתרון של אנשים בעלי תואר ראשון מהתחום הוא שהם כבר עוסקים בתחום ולכן כשהם מסיימים את התואר השני הם גם בעלי ניסיון תעסוקתי. באשר לחשבונאות, כפי שציינת מדובר בהסבה לתואר ראשון ולכן את מתחילה את הלימודים מהבסיס, דבר אשר סביר להניח חסר לך בשל התואר הראשון במדעי ההתנהגות. אני לא יכולה לדעת מה כדאי לך מבין שני סוגי תארים שונים, הכל תלוי בקריטריונים שאת מציבה לעצמך והעדפותיך האישיות. בהצלחה
סגור