פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רעות | 22:04  24/10/12
אני כרגע במהלך שנת השירות השנייה שלי, בעיצומו של קורס פסיכומטרי ומתכננת שנה הבאה להתחיל ללמוד. עד תחילת השירות לאומי שלי הייתי בטוחה כי ארצה להתעסק בתחום המחשבים, המתמטי ולא בתחום החינוך. אולם, אני מרגישה שבשנתיים שירות הללו הבנתי שתחום החינוך מספק אותי ועושה לי טוב להתעסק בו. אני לא בטוחה כי אני רוצה להיות מורה, אלו עוד אפשרויות יש?
בקי חיימוב | 14:36  29/10/12
שלום רב, תחום החינוך מאפשר מספר מסלולים- השאלה היא לאיזה כיוון היית מעוניינת לפנות. ביניהם- חינוך בלתי פורמלי אשר מאפשר לעבוד במסגרות חינוכיות שאינן בית ספריות. ייעוץ חינוכי- אשר מחייב המשך לתואר שני. ניתן גם לשלב את תחום התרפיה בעולם החינוך, וזה לאחר סיום התואר הראשון, כמו תרפיה באמנויות, תרפיה באמצעות תנועה, ביבלותרפיה ועוד אפשרויות רבות. בהצלחה
סגור