פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איילת | 10:19  28/10/12
הי, אני בת 41, יש לי תואר ראשון בעבודה סוציאלית, אבל מעולם לא עסקתי בזה. היום אני בתחום הגיוס (כ"א) ומאוד רוצה ללמוד משהו חדש, שיקנה לי מקצוע לעתיד. מעדיפה לימודי תעודה, אבל לא פוסלת תואר. האם ואיפה ניתן ללמוד ייעוץ תעסוקתי ? והאם יש לך רעיונות ללימודי תעודה בתחומים של מדעי ההתנהגות/ייעוץ כלשהו ? תודה :-)
בקי חיימוב | 14:51  29/10/12
שלום רב, לימודי התעודה לפיתוח קריירה אינם נפוצים, נסי לבדוק מול בית הספר לחינוך באוני' ת"א. בתחום מדעי ההתנהגות, רוב הקורסים סובבים סביב אימון/גישור/תרפיה וטיפול. מאחר ואת באה מתחום הגיוס, הייתי שוקלת גם לפנות לעולם משאבי האנוש ואולי אף הייעוץ הארגוני. ישנו מגוון רחב של אפשרויות וגישות תחת כל מסלול ולכן ממליצה לך לבדוק באתר את האפשרויות השונות תחת לימודי תעודה. במידה ותזדקקי להכוונה אישית יותר, צרי עמנו קשר בטלפון שמספרו 03-9700160. בהצלחה
סגור