פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הברון המבולבל | 21:27  01/11/12
אני רוצה להיות יועץ/מנהל השקעות אבל לפי מה שהבנתי זה לא מספיק לעשות קורס ייעוץ השקעות אלא בדר"כ גם דורשים תואר , אני חושב לעשות תואר בחשבונאות במכללת שערי משפט ולאחר מכן לעבור את הבחינות הנותרות לקבלת רישיון יועץ השקעות האם הדרך שלי נכונה או שאפשר לעשות תואר אחר ?
שלום רב, הדרך שלך בהחלט מקובלת, וכמובן שיש דרכים נוספות ביניהן תארים בבנקאות/כלכלה/שוק ההון. חייבת לומר שמבדיקה שלי, כל עוד יש לך ניסיון בתחום התעסוקתי, גם לימודי תעודה יכולים להספיק. כמובן שאם תהיה בעל תואר ראשון מידת האטרקטיביות שלך תהיה גדולה יותר. במידה ותרצה לשמוע על מוסדות נוספים העוסקים בתחום, צור עימנו קשר טלפוני 03-9700160. בהצלחה
אהלן, הדרך היא לא טעות אך היא מסורבלת יותר, העדיפות היא ללמוד תואר ראשון בנקאות ושוק ההון או תואר ראשון בביטוח - שני התארים הללו נלמדים באופן ייחודי במכללה האקדמית נתניה ונותנים חומרי לימוד וכלים מקצועיים לעסוק בענפים פיננסיים ובהם ייעוץ וניהול השקעות וכן מערכות בנקאיות . בהצלחה !
תאמיני לי שהייתי הולך על זה אבל זה עולה המון כסף 28 אלף לשנה , צריך לשדוד בנק בשביל זה
סגור