פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מאוד מתלבטת לגבי לימודים. אני עוסקת בהנהלת חשבונות כרגע, ואני לא מרגישה שאני ממצה את עצמי ודי נמאס לי... רציתי מאוד לגשת וללמוד תחום עיסוק שקשור לעבודה עם ילדים, אז זה יכול להיות- ריפוי בעיסוק (מה זה אומר בעצם?), ייעוץ חינוכי (למרות שלא רואה את עצמי ממשיכה לתואר שני). או שיש עוד כמה תחומים שאני יכולה לקבל המלצה לגביהם, או יותר נכון- הכרת התחומים השונים. תודה רבה, מור.
בקי חיימוב | 20:45  03/12/12
שלום, לשאלתך הראשונה- ריפוי בעיסוק הינו מקצוע פרה רפואי ומטרתו לספק לאדם הסובל מהפרעה תפקודית כלים ומיומנויות אשר יאפשרו לו לחיות חיים עצמאיים ברמת תפקוד מקסימאלית. הפרעות תפקודיות יכולות להיגרם מסיבות קוגניטיביות, נפשיות, חברתיות, או פיזיות. לגבי ייועץ חינוכי- לא רק שדורשים תואר שני, אלא גם תעודת הוראה. כך שבמידה ותרצי להיות בכל זאת יועצת חינוכית בבתי ספר, כדאי לעשות את תעודת ההוראה כבר במקביל לתואר הראשון. ישנם תחומים נוספים אשר עונים על הקריטריון של עבודה עם ילדים- כמו כל עולם החינוך, פסיכולוגיה, קלינאות תקשורת, תרפיות למיניהן, עבודה סוציאלית ועוד... במידה ותרצי ייעוץ מעמיק יותר, צרי עימנו קשר טלפוני במספר 03-5767671 בהצלחה
אני מציעה לך ללכת ללמוד במכללת צעד ראשון http://goo.gl/otzjG2
גם לי יש את ההתלבטות לעשות הסבה מתחום טיפול בילדים אחד לתחום אחר העוסק בילדים. בשנתיים האחרונות אני עוסקת בתור מטפלת הידרותרפיה ומדריכת שחייה לילדים. הבעיה היא שהעבודה אינה מרובה והשעות הן לא נוחות כאשר יהיו לי צאצאים משלי. אני יכולה להעיד על עצמי שאני מאוד טובה עם ילדים, מתחברת לכולם מסיבה אחת פשוטה, המבט על העולם שלי לא השתנה ואני יודעת לחשוב כמו הילד עצמו ואפילו רואה דרך העיניים שלהם מה הם רואים ומה מלהיב אותם, נשאלת השאלה איך אני מממשת את הפוטנציאל הגלום בי? מה יכול להתאים לי??
סגור