פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
st | 13:10  10/12/12
שלום! אני עכשיו בת 20, בשנה השנייה לשירות הלאומי. אני יודעת בודאות שבשנה הבאה אני רוצה להתחיל ללמוד תואר ראשון ולא לבזבז זמן אך אני ממש לא יודעת מה ללמוד. אני יודעת שאני הומנית, מאוד רוצה לעבוד עם אנשים/ ילדים. אני רוצה ללמוד מקצוע ולא תואר שיעניין אותי אך אין מה לעשות איתו.בנוסף,אני רוצה מקצוע בו אעבוד בצורה מכובדת עם שכר ראוי. אני בחורה דתייה ובעזרת ה' ארצה להיות אמא ולכן אני רוצה לדעת אם יש עבודה נוספת חוץ מהוראה שתתאים לאמא(רוב הבנות כמוני הולכות מיד ללמוד הוראה). אני גרה באזור הדרום וארצה ללמוד קל"ב. יש למישהו תשובות בשבילי או לפחות לאן עליי לפנות בהתלבטויות אלה(איני מעוניינת בייעוץ לימודים!). אשמח לכל עזרה ממי שרק אפשר...תודה רבה!
שכחתי להוסיף שאני גם אוהבת ביולוגיה. וכן- בשירות הלאומי שלי עבדתי עם ילדים וגיליתי שאני מאוד אוהבת את זה( לרות שתמיד אמרתי שלא אהיה מורה). האם יש תחום בו ניתן לעבוד עם ילדים ויתאים לי כאחת שאין לה ביטחון לעמוד מול קבוצה וללמד? אולי חוסר הביטחון יחלוף ואתגבר עליו מעצם אהבתי למקצוע?אני מפחדת שאולי עכשיו אני מתחברת לתחום הזה וכמקצוע לא אוהב את העבודה. יש לי בגרות ופסיכומטרי.
בקי חיימוב | 16:28  11/12/12
שלום, מההתבלטות שלך נשמע כי את הולכת לתחומים שמוכרים לך יותר. דווקא בשל חוסר ההחלטויות שלך, הייתי ממליצה לך בחום לפתוח את הראש לאפשרויות נוספות פרט להוראה ולהכיר תחומי לימוד ועיסוק נוספים, ובסופו של דבר במידה ואינך רואה התאמה לחזור לתחום ההוראה. מעבר לכך, אינני יכולה לומר לך מה מתאים לך או מה פחות מתאים מבלי להכיר אותך, ואין זה נכון לייעץ לך בצורה הזו. למרות שציינת שאינך מעוניינת בייעוץ לימודים, עושה רושם שאת כן זקוקה לייעוץ שכזה. במידה ותרצי, צרי עימנו קשר בטלפון שמספרו 03-5767671 ונוכל לסייע לך יותר. בהצלחה
סגור