פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יעל | 15:35  30/05/13
שלום. בני סיים תואר ראשון בכלכלה באוניברסיטת תל אביב (בהצטיינות). הוא רוצה להמשיך ללמוד כדי למקסם את אפשרויות התעסוקה שלו בעתיד. הוא מתלבט מאוד בין שלוש אפשרויות: להמשיך לתואר שני בכלכלה באוניברסיטת תל אביב, ללמוד משפטים תואר ראשון באוניברסיטת תל אביב ולעבוד כעורך דין, לעשות השלמה לחשבונאות ולעבוד כרואה חשבון, ללמוד תואר שני בכלכלה ובנוסף לללמוד חשבונאות. הוא התקבל לשלושת התחומים באוניברסיטת תל אביב. הלב רוצה משפטים - אך בגלל שהשוק רווי והשכר נמוך יותר (לפחות כך נאמר לו על ידי עורכי דין שהוא מכיר) מאשר בתחומים הפיננסים - הוא חושב שאולי עדיף לו לבחור בתחומים הפיננסים. אשמח לשמוע את דעתך. ההתלבטות קשה. בני בן 25. תודה. יעל
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 10:06  03/06/13
שלום יעל, אני מבינה את ההתלבטות הקשה שלך ושל בנך. יש כל כך הרבה תחומים ותמיד יהיו כאלה שיגידו שלא כדאי או יורידו אותו מזה. כמובן שאין תשובה אחת נכונה. הייתי מציעה לו (ולך) לדבר עם יותר אנשים מכל תחום כדי להבין יותר טוב מה אומר בפועל לעשות את העבודה הזאת, מה האופציות. בנוסף הייתי מציעה להסתכל במודעות דרושים ולראות באמת עד כמה יש ביקוש לתפקיד. לדעתי אם באמת הלב שלו מושך אותו למשפטים שווה לבדוק לעומק את האופציה. כל דבר הוא בר שינוי, ואם יבין שזה באמת לא שווה הוא יוכל להמשיך הלאה לתואר שני או חשבונאות. מקווה שיכולתי לעזור! בהצלחה! יוליה.
סגור