פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נתחיל באופציות לימוד שיש לי (בן אדם עובד משרה מלאה), תגידו לי מה יותר עדיף לדעתכם: 1- מכינת ערב ייעודית במשך כשנה ואז לימודי ערב במסלול הנדסת תעשייה וניהול במכללת אריאל. 2- לימודי הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטה הפתוחה. השאלה היותר קריטית, האם רמת המתמטיקה גבוהה במסלול של הנדסת תעשייה וניהול ? נכון שבאו"פ צריך יותר לשבת על התחת וללמוד לבד אבל יש תוכנית מסלול לחסרי רקע במתמטיקה: http://www.openu.ac.il/academic/Economics/flowchart/luach2.html מה דעתכם ? האם זה יקל עלי קצת יותר ? או שעדיין עדיף וכדאי לעשות מכינה... אני בהתלבטות, אני רוצה ללמוד הנדסת תעשייה וניהול אבל חושש שהקטע המתמטי או הלימודים באו"פ יהיו תובעניים מדי... אשמח לייעוץ, הצעות או כל מענה... תודה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:47  03/07/07
הי מה שטוב באוני' הפתוחה שאפשר לקחת קורס אחד של התנסות ורק אח"כ להחליט. כדאי לבדוק עם סטודנטים עד כמה רמת המתמטיקה גבוהה, מה נלמד שם וכך להחליט אם תעמוד בכך. בהצלחה
סגור