פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
התקבלתי ללמודי מדעי ההתנהגות הן בבר אילן והן במכללה האקדמית תל איב יפו . קשה לי מאוד לקבל החלטה. לימודים בתנאים במשופרים במכללה (כיתות קטנות וכו..) קוסמים לי מאוד , כמו כן אשמח ללמוד עם חילונים אבל תואר אונברסיטאי עדיין יוקרתי יותר מתואר של מכללה . מה לעשות ??
אפרת יצחקי רבינוביץ | 12:12  03/09/07
הי הדס בפורום זה אני מנועה מלהמליץ על מוסד זה או אחר. השאלה האם את רוצה להיות פסיכולוגית כי אם כן אז אולי הלימוד בבר אילן יפתח אפשרויות רבות יותר להמשך. שאלי גם בוגרים או סטודנטים הלומדים את התחומים השונים, שאלי במקומות עבודה בהמשך האם יש הבדל מבחינתם וכו'. בהצלחה
אני לא רוצה לאמר לך אבל תבדקי איפה פרופ' דן זכאי ראש חוג ותלכי לשם - אני למדתי אצלו שהיה באוניברסיטת תל אביב, היום הוא כבר לא שם
מיכאל איסקוב | 22:46  06/09/07
אני רוצה לילמוד אנגלית וחשבון אני מעוד מיתקשה בזה ואני צריך עזרה
סגור