פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
שלום רב, :) אני אחרי צבא, מה שנקרא "נבחן משנה בוגרים" אם אני לא טועה. בתקופת הבית ספר עשיתי 3 יחידות במתמטיקה וקיבלתי עובר (ויש לי זכאות לבגרות), עכשיו עשיתי בגרות קיץ בשביל לשפר ל 4 יחידות ונכשלתי... (שאלון 3 - ציון 48, שאלון 4 - ציון 20, שאלון 5 - ציון 12), כן מזעזע אני יודע אבל יהיה בסדר :), העניין הוא שנרשמתי כבר למכינה של 5 יחידות מתמטיקה שמתחילה באוקטובר הקרוב, ואני שוקל לא לגשת למועד ב´ הקרוב של המתמטיקה ב 4 יחידות כי אני כבר יודע שאני הולך לגשת ל - 5. השאלה שלי היא האם לאור הציונים אני מחויב לגשת שוב? הבנתי שאם הייתי מקבל ציון בין 5-14 בשאלון 003 אז כן הייתי חייב, לגבי שאר השאלונים אני לא יודע. האם אני יכול לוותר על המועד ב´ ופשוט לעבור את המכינה בחמש יחידות ? או שזה יוצר בעיה בתעודת הבגרות בגלל הנכשל ב 4? או בקיצור, האם ה 5 יחידות יתקנו,יעלו,ישפרו את הנכשל של 4 יחידות או שאני מחויב לעבור שוב את אחד השאלונים של 4... שאלה נוספת בעניין: האם עד שאסיים את המכינה אני יכול להחשיב את ה 3 יחידות מתקופת הבית ספר ו"להעלים" את ה - 4 בשביל שאשאר זכאי לתעודת בגרות? מקווה שלא סיבכתי אתכם :).
אסף ריגר | 18:23  12/07/09
אז ככה: בגלל שאתה כבר זכאי לבגרות, כל ציון בגרות אותה אתה משפר כרגע יגיע אליך כ"נספח" לתעודת הבגרות שלך. משמע אתה לא חייב להציג אותו או להתייחס אליו. כלומר הציון שלך ב3 מ"מ יכול להישמר לך וה4 יחידות לא מוחק אותו. אין מניעה שתשתתף במכינה של 5 יחידות, הדבר היחיד שאני הייתי מודאג ממנו זה הרמה, כי עם רקע של נכשל ב4 יחידות, יכול להיות לך קשה בכיתת 5... מקווה שעזרתי בהצלחה!
א.ב | 18:53  12/07/09
שלום אסף, תודה על התשובה ... אני מסכים איתך שבמבט ראשון זה נראה כך, אבל מכיוון שאני יודע מה היו "המניעים" לכשלון ב -4, ולאינטנסיביות המצפה לי במכינה של 10 חודשים ל 5 יחידות אז...בעזרת השם יהיה טוב :). עזרת מאוד, תודה רבה.
סגור