פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
גלית | 19:20  18/03/10
היי שמי גלית, לפני כמה חודשים התחלתי לברר מה אני רוצה ללמוד ולא הצלחתי, חשבתי קצת על סיעוד אבל חששתי . אח"כ הלכתי ליועץ מקצועי והוא עשה לי כמה מבחנים וייעץ לי כמה מקצועות ובינהם סיעוד ומדעי ההתנהגות... אני ממש בהתלבטות מבין השניים.. אני מאוד חוששת להתחיל ללמוד סיעוד אך משהו מאוד מושך אותי... רציתי לדעת מה עושים עם זה בעתיד? האם זה לא רק "לטפל בזקנים" , האם אני צריכה עבר עם ניסיון בזה , אני לא בטוחה שאני יסתדר במקצוע.. אני חוששת מנושא המשמרות, אני מעוניינת לעבוד משרה מלאה מהבוקר עד אחר הצהריים באופן קבוע. האם זה משהו נפוץ? בנוסף, אשמח לקבל רשימה מפורטת של מקומות תעסוקה אפשריים... תודה רבה לך ליליאנה !
ליליאנה ליליאנה | 09:43  21/03/10
כפי שכבר כתבתי לפני כמה ימים, מקצוע הסיעוד הוא בעיניי אחד המקצועות המרתקים שיש, גם בגלל תחום העיסוק הכל כך מעניין ומאתגר, גם בגלל המשמעות של נתינה ועזרה לזולת וגם בגלל האפשרויות המרובות, הגיוון והעניין שהוא מציע. בתור אחות את יכולה לעבוד במחלקות, במרפאות, במכונים, את יכולה לעבוד עם אנשים בכל טווח גיל שתרצה: מילדות עד זקנה, בכל רצף הבריאות: טיפול בחולים וגם רפואה מונעת. את יכולה לעסוק בתחומים קליניים, בניהול, בחינוך ובמחקר. בסיום הלימודים את אחות מוסמכת וככזה את יכולה לבחור בין כל אפשרויות ההעסקה שהמקצוע מציע. את יכולה להמשיך להשתלם ולפתח מומחיות קלינית כתחומים שונים כגון: טיפול נמרץ, רפואה דחופה, גריאטריה, בריאות הקהילה, אונקולוגיה, סכרת, הדרכה קלינית ועוד הרבה אפשרויות. את יכולה להמשיך ולפתח את הקרירה האקדמית שלך לתואר שני ושלישי. וזה עוד לא הכל, אין מספיק מקום לספר לך על כל האפשרויות שנפתחות בפנייך. לגבי משמרות בוקר יש הרבה מקומות שעובדים בעיקר בוקר כמו במרפאות שונות בקהילה, אך יש לזכור שדווקא בתחילת הדרך המשמרות משתלמות מאוד מבחינה כלכלית. תזכרי גם שזה מקצוע בו אין אבטלה. בטחון תעסוקתי בימים אלה הוא יתרון ענק שמעט מאוד מקצועות נהנים ממנו. בהצלחה!
סגור