פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אביב | 09:46  01/04/10
שלום לך... השאלה שלי היא: אם אני לומדת 3 שנחם בבית ספר לאחיות באשקלון,כדי חקבל את התואר אני אצטרך להשלים שנתיים נוספות??? זה חשוב לי להחלטה הסופית אם ללכת ללמוד בבית ספר לסיעוד או לאוניברסיטה.... תודה רבה אביב
ליליאנה ליליאנה | 10:24  01/04/10
שלום אביב! לדעתי, אם יש לך אפשרות ללמוד באוניברסיטה ולסיים תוך 4 שנים כאחות מוסמכת עם תואר ראשון - בהחלט זו האפשרות העדיפה. אבל אם זה לא מתאפשר לך, האפשרות של לימודים באשקלון 3 שנים לאחות מוסמכת והשלמה לתואר - זו אפשרות מצויינת גם. את מסיימת כאחות מוסמכת לאחר שלוש שנים, את יכולה כבר להתחיל לעבוד כאחות מוסמכת (יקבלו אותך בכל מקום בדיוק כמו אלה עם תואר) ותוך כדי עבודה כאחות את יכולה להשלים לתואר ראשון. בדרך כלל מדובר ביום בשבוע למשך 3 סמסטרים (תלוי בקצב הלימודים שלך). להדגיש שהלימודים הם של יום בשבוע. בהצלחה!!!
יואב | 12:10  01/04/10
כבוגר ביה"ס לסיעוד אשקלון אני יכול להעיד שהמסלול שם ייצא לך יותר ארוך . 3 שנים לימודים ואח"כ השלמת תואר ראשון באוניברסיטה מוכרת,זה עוד שנתיים לימודים ,בסה"כ 5 שנים!! . ייתכן שאולי במכללת ישראל יש מסלול השלמת תואר ראשון של שנה אחת,אך באמת אינני בקיא בנושא,תוכלי לברר שם בעצמך. בכל אופן תרשי לי להסכים עם לילייאנה שעדיף ללמוד פעם אחת 4 שנים ולסיים עם תעודת אחות מוסמכת ותואר ראשון בסיעוד. בהצלחה.
ליליאנה ליליאנה | 13:00  01/04/10
אתה צודק יואב. אבל בהשלמה לתואר לומדים פעם בשבוע - זה לא לימודים מלאים. אחות בעצם לומדת כל חייה המקצועיים: תואר שני, קורסים על בסיסיים, קורסים לעידכון ידע. כך האחות המקצועית שצריכה להתעדכן כדי לתפקד תמיד במיטבה. כך שאם בן אדם אין לו ברירה אחרת והוא לא יכול ללמוד ישר לתואר - האפשרות של לימודי תעודה היא מצויינת גם.
יואב | 16:41  01/04/10
באוניברסיטאות לימודי השלמת תואר ראשון הם יומיים מלאים בשבוע,אולי במכללות הדבר שונה. עד כמה שידוע לי במכללת ישראל ישנו מסלול לימודים של יום בשבוע. אני מסכים שאם אין אופציה אחרת ,אז כמובן זה עדיף מכלום. המסלול הארוך.... בגדול אם יש אפשרות לבחירה בין שני המסלולים ,כמובן שעדיף לבחור במסלול לימודים אקדמאים של אדבע שנים עם תעודת אחות מוסמכת ותואר ראשון.
ליליאנה ליליאנה | 16:56  04/04/10
כמובן יואב, גם דעתי היא שהתוכנית האקדמית עדיפה והדגשתי זאת מההתחלה. אך יש אנשים שאינם יכולים ללמוד בתוכנית כזו מסיבות שונות. להם התוכנית הארוכה יותר היא אפשרית ומצויינת. אני עצמי למדתי כך והיום אני בעלת תואר שני ומשמשת בתפקידים בכירים. כל אחד בדרכו שלו. אסכם ואומר שיש להעדיף את התוכנית האקדמית אך אין לשלול את לימודי התעודה שמייצרות מדי שנה אחים ואחיות מצויינים שהמערכת כל כך זקוקה להם. חג שמח!
סגור