פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום לכולם! אני מעוניין להירשם ללימודים להסבת אקדמאים לסיעוד. אני מתלבט בין ביה"ס האקדמי לסיעוד "דינה" בבילינסון לבין ביה"ס לסיעוד "שיינבורן" באיכילוב. קראתי שבאיכילוב ישנו מסלול הסבה ישיר לעבודה בחדרי ניתוח. שאלתי היא מה בדיוק צריך כדי להירשם למסלול הזה? האם יש צורך במבחני מיון מקדימים על מנת להירשם אליו? האם יש תנאי הרשמה מיוחדים, דברים חשובים אחרים שצריך לדעת? ובכמה זה מאריך את הלימודים? ואם כבר עסקנו בהסבה במסלול לחדרי ניתוח, כיצד אפשר להגיע לקורס הזה אם אני נירשם בבילינסון? ובכלל, אם מישהוא נירשם כבר ללימודים בבילינסון או באיכילוב או יוכל לתת לי חוות דעת לגבי הלימודים שם אני אשמח. תודה לעוזרים, עידן [email protected]
ליליאנה ליליאנה | 12:10  25/04/10
שלום עידן! אני לא מכירה תוכנית כזו של הסבת אקדמאים לסיעוד עם מסלול ישיר לחדר ניתוח. אולי כדאי לך להתקשר ישירות לשיינברון. הקורס של חדר ניתוח הוא נחשב להשתלמות מוכרת בסיעוד - קורס על בסיסי בסיעוד. כדי ללמוד באותו קורס אתה חייב להיות קודם כל אח מוסמך וכמובן בעל תואר ראשון. בהצלחה!
סגור