פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום. אני שוקלת לעשות הסבה למיילדת. דיברתי עם ביה"ס במאיר והבנתי שבתום המסלול (אני מעדיפה את המסלול לאמהות, למרות התואר האקדמאי...), עליי לעשות השלמה לתואר וכן קורס על-בסיסי ע"מ להיות מיילדת. 1. האם באמת יוצא שההפרש מלעשות תואר מלכתחילה, הינו יום בשבוע למשך שנה? 2. האם ניתן לתת לי הערכה גסה של השכר שאוכל לקבל ברגע שאסיים "אחות מוסמכת", וכן כמיילדת? 3. כשאתחיל לעבוד, האם אוכל לקבוע את המשמרות שלי, או שעליי לצפות לאילוצים (עקב העדפה לותיקים/ שאין אפשרות לבחור/ כיו"ב). אני שואלת זאת כי בעלי לא בבית רוב הזמן עקב עבודתו, וכנראה איאלץ לעבוד במשמרת בוקר מסויימת בגלל הילדים... (איך הולכים המשמרות בכלל?) תודה מראש על העזרה! נטע.
ליליאנה ליליאנה | 09:54  27/04/10
שלום לך נטע! 1. כדי להשלים לתואר ראשון צריך ללמוד בערך יום-יומיים בשבוע במשך 3 סמסטרים. זה תלוי בקצב הלימודים שלך. זה מה נאמר לך במאיר. 2. השכר מבוסס על הרבה קריטריונים אישיים: סוג המשרה, אחוז המשרה, עבודה במשמרות, וותק, גמול השתלמות ועוד. כמו בכל מקצוע - מתחילים קצת יותר נמוך והולכים ומתפתחים עם הזמן, מקבלים תפקידים, וותק, דרגות - ואז המשכורת עולה. שימי לב שזה כמעט המקצוע היחיד שמציע ביטחון תעסוקתי!!! 3. תוכלי לבחור לעבוד במקום שאין בו משמרות אם תרצי, תוכלי לבחור לעבוד משרה חלקית במשמרות או רק בוקר. הכל תלוי איפה תעבדי. אילוצים ופשרות - יש בכל מקום, לא ניתן להכתיב מראש ללא התחשבות עם מקום העבודה. אבל בסופו של דבר כל אחת מגיעה למשרה שהיא מעוניינת. בהצלחה!
סגור