פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שירה | 19:46  15/07/10
שלום, אני חיילת משוחררת ומעוניינת ללמוד תור ראשון בסיעוד. שמעתי שיש בית ספר לסיעוד בחיפה ליד בית חולים בני ציון. השאלה היא אם כדאי ללמוד שם?
סטודנט | 20:58  16/07/10
שלום שירה... אני סטודנט שמסיים עוד שבועיים שנה א' בבי"ס של בני ציון הלימודים בבי"ס מעניקים לך תואר אחות מוסמכת אבל לא תואר ראשון. אם את עומדת בתנאי הקבלה של האונ' ורוצה תואר ראשון תלמדי באונ'... אם את לא עומדת בתנאים של האונ' את יכולה ללמוד בבי"ס של בני ציון שלוש שנים ולסיים כאחות מוסמכת ואחרי זה להשלים לתואר ראשון (שנה וחצי- פעמיים בשבוע) של אונ' חיפה. במידה ואת רוצה עוד מידע את מוזמנת להשאיר לי מייל ואני אשמח לחזור אלייך, בכל מקרה שיהיה בהצלחה :-)
רונית | 13:48  04/08/10
נראה לי שאת לא בקיאה מספיק במקומות שבהם את יכולה ללמוד ואיפה זה תואר ראשון ואיפה לא, אני מציעה לך לעשות סקר, להתקשר לכל האוניברסיטאות ולכל הבתי חולים ולברר בדיוק איפה זה תואר ראשון ואיפה לא, אני אישית ממליצה לך ללמוד באסף הרופא כי אני למדתי שם אבל שמעתי המון דברים טובים גם על איכילוב. בהצלחה.
סגור