פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
זינה אורן | 22:04  24/07/10
שלום, אני מתלבטת אם להירשם למכללת ישראל ללמוד תואר ראשון בסיעוד הם אכן קיבלו היתר ללמד אבל מתן התואר עדיין נתון להחלטה של המועצה להשכלה גבוה לכן יש אפשרות שלא אקבל תואר ראשון דרכם... רציתי להתייעץ עם מישהו שמבין ...אשמח לקבל מידע על המכללה ממישהו שלמד או מכיר ובנוסף רציתי לדעת איזה בתי ספר לסיעוד ישנם במרכז?(לא בתי ספר שמלמדים דרך אוניברסיטאות) תודה.
שירן | 09:26  25/07/10
בדיוק כתבתי פה על אותו נושא לפני שבוע. גם אני מתלבטת אם ללכת למסלול במכללה לישראל. אני רוצה ללמוד סיעוד. הייתי אצלהם בייעוץ והבנתי שהם אכן קיבלו את אישור המל"ג לפתוח את התוכנית אבל זה לא בטוח שהם יקבלו את האישור לתואר. אז עשיתי כמה בירורים. מסתבר שלא היה מקרה שלא אישרו למוסד לימודים את התואר ושנית, את חותמת על הצהרה שבמידה ותהיה בעיה את מקבלת את התואר בסוף מאוניברסיטת חיפה. אז ככה שאת מכוסה.
זינה אורן | 11:32  25/07/10
גם אני הייתי שם בייעוץ לפני שבועיים .... גם לי אמרו שדרך אוניברסיטת חיפה נקבל את התואר אבל השאלה מה זה אומר?שאני שאלתי אותם הם אמרו שכנראה אצטרך לעשות כמה קורסים ואז לקבל את התואר זתומרת עוד הוצאות של כסף .... תחשבי על זה למה אנחנו משלמים ל-4 שנים לתואר ראשון ועוד צריכים לשלם בנוסף לאוניברסיטת חיפה? משהו פה לא מסתדר לי.... ומה בכוונתך לעשות?
ליליאנה ליליאנה | 23:56  25/07/10
ההתלבטויות שלכן במקומן. יש נושאים שנראים לא סגורים. בנוסף, מכיוון שהתוכנית חדשה אצלם, לא יודעים אם הם יביאו להצלחה של הסטודנטים במבחן הרישום הממשלתי. לשאלה איזה בתי ספר לסיעוד יש במרכז, אז ככה: דרך אוניברסיטת תל אביב: תל השומר, איכילוב, בלינסון - במרכז. הלל יפה בחדרה. דרך העברית: הדסה בירושלים, קפלן ברחובות ווולפסון. אלה העיקריים במרכז הארץ, בתי ספר המעניקים תואר של אחות מוסמכת עם תואר ראשון בסיעוד. לציין שבכל בתי הספר שציינתי, שכר הלימוד הוא רגיל. בהצלחה לכן!
זינה אורן | 10:17  27/07/10
הבתי ספר שציינת עובדים דרך האוניברסיטאות והציון פסיכומטרי שלי לא מאפשר לי ללמוד דרך האוניברסיטה .... אני יודעת שבית ספר מאיר בכפר סבא מלמד גם אבל הדאגה העיקרית שלי היא שעד שאני אקבל תעודת אחות מוסמכת זה כמעט 4 שנים ולאחר מכן אני צריכה עוד שנתיים ללמוד כדי לקבל תואר ראשון סך הכל יוצא 6 שנים לימודים לתואר בסיעוד... האם יש אפשריות אחרות?
ליליאנה ליליאנה | 14:42  27/07/10
יש, אבל תלוי כמה פסיכומטרי יש לך. תכתבי לי "מסר למנהלת הפורום" המופיע למעלה עם הפרטים ואוכל לייעץ לך במייל או טלפונית. בכיף!
שירן | 14:18  05/08/10
תראי, שאני הייתי בייעוץ הם אמרו לי שאין דבר כזה שלא מקבלים אישור מל"ג. וגם אם זה יקרה, אני לא הבנתי שזה אומר שאני אצטרך לשלם כסף נוסף לאוניברסיטת חיפה, אלא שזה מתקזז בצורה כלשהיא. אני אברר את העניין את זה שוב אבל
דפנה ועידו | 16:53  25/07/10
במידה וכן המלצתי אליך היא ללכת ולהתעניין בקורס שמתקיים בבית דגן או בפקולטה ברחובות הקורס הוא של מכון מאד יורתי ונחשב שעובד יחד עם האוניברסיטה העיברית.
חסוי | 18:40  27/06/14
סומכים עלייך זינה לא משנה מה כל המשפחה מאחורייך ו=תמיד לצידך מאחלים לך בהצלחה מכל הלב
סגור