פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
יואב | 03:21  16/09/10
היי ליליאנה דרושה עצתך בענייני. אני עובד כאח כבר קרוב ל-5 שנים ולאחרונה די מאסתי בעבודת המשמרות השוחקת והכוללת לילות,שבתות וחגים. אני מעוניין בנישה של עבודת בקרים ,אך חושש מירידה דרסטית בשכר. היכן אוכל לעבוד בקרים ולהתפרנס בכבוד? יש לך רעיונות/הצעות?
ליליאנה ליליאנה | 09:33  17/09/10
שינוי כזה הוא אפשרי ואפילו במשך הזמן תוכל להרוויח קרוב למה שאתה מרוויח במשמרות. אבל זה לוקח זמן. למשל אתה יכול לעבוד בקהילה, גם להם יש תוספות שכר ייחודיות, אבל בהתחלה תרגיש ירידה. אפשרות נוספת היא לעבוד בבית החולים אך בשירות האמבולטורי, מרפאות חוץ או מחלקות ומכונים בהם אין אישפוז כגון אישפוז יום כירורגי או פנימי, מכון גסטרו, מכון אונקולוגי וכאלה. אז אתה ממשיך לקבל את התמריץ אבל לא עובד לילות וחגים. האפשרות הנוספת היא במגזר הפרטי, אבל שם יש משמרות ואין ביטחון תעסוקתי. מה דעתך?
יואב | 21:11  18/09/10
ידוע לי שבמגזר הציבורי הבטחון התעסוקתי הגבוה ביותר,מה גם שלי עצמי יש קביעות. חשבתי על חלק מהאופציות שכתבת,אך אופציה נוספת שחשבתי עלייה ולא הזכרת אותה היא עבודה בחברת תרופות. מה דעתך?
ליליאנה ליליאנה | 22:19  19/09/10
אישית לא התנסיתי בכך, אבל אני מכירה הרבה אחיות שעשו את זה וחזרו בסופו של דבר לבית החולים, זה השתלם להם יותר מכל בחינה שהיא. הבעיה עם חברות התרופות היא שהן דורשות משרה מלאה. אם תוכל למצוא משהו במשרה חלקית ולשלב אותו עם העבודה שלך (כך שלא תאבד קביעות וזכויות) אז כדאי לנסות.
יואב | 23:17  19/09/10
שילוב עם בית חולים ראשית לא פותר אותי מבעיית המשמרות. דבר שני חברות תרופות לרוב לא מעסיקות לחצאי משרות. אגב אני דווקא שמעתי על אחיות שעברו לתחום הפארמצבטיקה ומאוד מרוצות,כך שכנראה יש דיעות הנעות לכאן ולשם. דבר נוסף חברות תרופות מובילות וגדולות נותנות תנאים סוציאליים לא רעים בכלל. ושלא ייתפרש מדבריי שאני מזלזל במושג הקביעות,הקיים בבתי החולים הממשלתיים.ממש לא... אלא שמאסתי בחיי המשמרות. לא רואה את עצמי ממשיך לעבוד לילות ,שבתות וחגים זה הכל. תודה על עזרתך.
ליליאנה ליליאנה | 17:59  20/09/10
שיהיה לך בהצלחה בכל דרך שתבחר. אבל תבחר בזהירות, אל תוותר מהר על התנאים שלך. תשלב בהתחלה גם אם זה להישאר במשרה מאוד קטנה בבית החולים. לפחות עד שתהיה בטוח שהשינוי הוא טוב בשבילך. בהצלחה יואב!
יואב | 14:38  21/09/10
אם כי משרה מלאה בחברות תרופות ,זה 5 ימים בשבוע ולהישאר בבי"ח אפילו 2 משמרות בשבוע שזה נראה לי האחוז משרה הכי קטן שניתן,זה יהיה מאוד קשה.... אבל תודה על כל העיצות. בהחלט יש מקום לשקול אותן בתבונה.
ליליאנה ליליאנה | 20:08  22/09/10
בהצלחה לך יואב וחג שמח!
סגור