פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
ליליאנה שלום. דיברתי עם המכללה האקדמית לישראל שפותחים גם הם מסלול לאחיות מוסמכות כולל תואר ראשון בסיעוד. המסלול נמשך שלוש שנים וחצי וכולל 3 ימים בשבוע לימוד במכללה ו-3 ימים בשבוע עבודה בשכר בביח וולפסון. יועצת הלימודים אמרה כי בהסבת אקדמאים בה לא לומדים תואר ראשון בסיעוד, אין אפשרות לאחר מכן להמשיך לקורסים על בסיסיים (כדוגאמת מיילדות או אחות חדר ניתוח למשל). רציתי לדעת האם אכן כך הדבר ובמידה ולא האם יש מגבלות אחרות בשל העדר התואר הראשון בסיעוד.
ליליאנה ליליאנה | 18:01  15/11/10
חבל לי לשמוע שכך מטעים אנשים. אני מקווה שאולי הם לא הובנו נכון. אין לך שום מגבלה בהמשך לימודים לקורסים על בסיסיים ולא משנה איזה תואר יש לך - התנאי לזה הוא שאת מצטרפת להסבת אקדמאים לסיעוד. את יכולה ללמוד בכל קורס על בסיסי שאת רוצה - מיילדות, טיפול נמרץ, חדר ניתוח, אונקולוגיה או כל אחד אחר שתבחרי. אין גם מגבלה לגבי תפקידים, בטח לא בתחילת הדרך. יש מעט מאוד תפקידים שהדרישה אליהם הוא תואר בסיעוד אבל כן אמליץ לך בהמשך - ללמוד את התואר השני בתחום הסיעוד. אבל בראשון זה ממש לא רלוונטי. אל תבזבזי את כספך סתם! אם את רוצה להיות עוד יותר בטוחה - את יכולה לברר זאת ישירות במנהל הסיעוד שבמשרד הבריאות. מה שאני אומרת לך הוא מבוסס! חבל שתשלמי כל כך הרבה כסף, תלמדי שלוש וחצי שנים כשאת בעצם יכולה ללמוד עם מילגה וגם לסיים שנה אחת קודם. אם יש לך שאלות נוספות - אשמח לענות לך. בהצלחה!
תודה רבה על התשובה. זה גם מה שבזמנו נאמר לי אבל אני מודה שהיא היתה מאד בטוחה בעצמה וערערה לי קצת את הבטחון.. כנראה שאין לי ברירה אלא לחכות לאוקטובר הבא שיפתח הסבת אקדמאים במאיר.. מתי בערך מתחילה ההרשמה?
ליליאנה ליליאנה | 20:30  16/11/10
אשמח אם תלמדי במאיר אבל דעי לך שיש שני בתי ספר שפותחים את המסלול באפריל: תל השומר וגם וולפסון. אולי כדאי לך לבדוק את זה.
תודה אני אברר, למרות שמבחינת מרחק ונוחות (בכל זאת 3 ילדים..) יש העדפה למאיר (תושבת הוד השרון)
ליז ברוך | 20:29  18/03/12
היי ליליאנה, או למי שיכול לעזור. אם אני רוצה ללמוד אחות מוסמכת ללא תואר, חשוב לציין כי אינני אקדמאית! האם אוכל אחר כך ללמוד קורסים על בסיסיים כגון: חדר ניתוח וכו'.. אשמח לתשובה , ושמות מוסדות לימוד בהם התוכנית מתקיימת. תודה :)
סגור