פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
סטודנטית לעתיד | 21:07  11/09/11
**לא לציטוט** אני אמורה להתחיל בקרוב תכנית להסבת אקדמאים לסיעוד בברזילי. שנתיים וחצי של 5 ימים בשבוע 8-15. הרבה זמן אני נמשכת לתחום, חושבת שאני מתאימה, ורוצה מקצוע מבוקש עם פרנסה יציבה עד לפנסיה. לא מחפשת להתעשר, לא מחפשת להיות רופאה, רוצה ללכת לעבודה, להעביר את המשמרות (גם את הלחוצות שבהן) בכייף ועם הרגשת סיפוק כלשהי (וכן, גם להחליף טיטול לזקן מוגבל או להחליף סדין למישהו שברח לו יש בזה סיפוק). אבל- מקריאה מעמיקה בפורום הזה ודומיו- הכל נראה שחור משחור !! הלימודים, תנאי הלימודים ובראש ובראשונה העבודה עצמה, כשכל אחות שניה מדברת פה על בריחה מהמקצוע.. אני בכוונה קוראת, כדי להיכנס עם ראייה מפוכחת ולא עם הראש בחול , כדי אח"כ לחטוף שוק, אבל בחייאת ! אני לא יודעת כמה מכם התנסו בשוק העבודה, במקומות עבודה בלי שום יציבות, בלי שום תנאים מסביב, עבודות בהן אתם צריכים את הלקוחות הרבה יותר משהם צריכים אתכם, אבל זה נשמע ממש רע ! אני לא הייתי רוצה להתאשפז, ולדעת שהאחות לא מוכנה לעזור לי כשאני על הפנים, כי "היא לא למדה 4 שנים בשביל זה", או שהיא עכשיו ממש בבעסה כי קיבלה משמרת לילה. זה נשמע רע, ואני באמת רוצה להאמין שיש גם אחיות שהולכות לעבודה בכייף, בלי כאב בטן בבוקר, ושלא הכל כזה שחור משחור... וזה לא מכוון אישית לאף אחד, וללא כוונה לפגוע, פשוט ממש צורם לקרוא..
ליליאנה ליליאנה | 11:16  12/09/11
מטבע הדברים, תמיד הביקורות השליליות בולטות יותר ואנשים מתוסכלים הם אלה שכותבים ובאים לידי ביטוי. הרבה יור מהרוב, שאת לא שומעת אותו כי הם לא נכנסים לפורומים. מקצוע הסיעוד הוא מדהים, האפשרויות מבחינת סיפוק אישי, התפתחות מקצועית, קידום וקריירה, בנוסף לאפשרות גיוון וביטחון תעסוקתי, אין מקצוע שני לו בעולם. אני ממליצה לך בחום לרכוש את המקצוע, את תרכשי מקצוע לחיים. בכל מקום יש אנשים לא מרוצים, בדרך כלל הם אלה שלא מצליחים להתקדם ואולי כאלה שלא יודעים להעריך. ממה שאת כותבת נראה שאת מחפשת משמעות. להיות אחות - זה יתן לך משמעות. בהצלחה!
אילנה | 09:50  13/09/11
היי ,אני גם מתחילה בברזילי הסבת אקדמאים, נפגש ב23 לאוקטובר... מסכימה איתך לגבי החוויות השליליות שאחיות מנוסות מחלקות. תחשבי אבל שלא כל אחת הולכת למקצוע הזה מתוך מחשבה ומחפשת אחר משמעות. הרבה בנות בוחרות בזה ישר אחרי שחרור מצבא, חושבות שזה הולך להיות קל ומתאים לנשים. אבל לא לכל אחת זה יכול להתאים. נחשפתי לכמה אחיות כשהייתי מאושפזת לפני הלידה, בזמן הלידות ואחריהן -בברזילי ובאסף הרופא. וכמו שבכל מקום - יש אנשים חיוביים, שבאים לעבודה עם חיוך, ויש אנשים שבאים להעביר את הזמן ומתוסכלים על כל העולם. מקווה בשבילך ובשבילי שאנחנו נצליח בלימודים ונהפוך לסוג הראשון של האחיות...
סגור