פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום רב, אשמח לדעת האם ניתן להתחיל ללמוד להשלמה לתואר ראשון באחת האוניברסיטות בארץ בטרם סיימתי את לימודי התעודה בסיעוד (אני נמצאת כרגע בשנה ג' ואחרונה)? אציין כי בחודש הקרוב אני מסיימת את הלימודים העיוניים ונשארים לי רק לימודים מעשיים (התנסויות) בבית חולים. אשמח לתשובה מהירה, חג שמח
ליליאנה ליליאנה | 12:18  30/09/11
נראה לי שלא. תוכניות ההשלמה מיועדות לאחיות מוסמכות ותעודת אחות מוסמכת מהווה תנאי לקבלה.
אין אפשרות להיות על תנאי עד לאחר המבחן הממשלתי? אני שואלת בכדי לוודא שמועה ששמעתי מאנשים שאכן במקביל לשנה השלישית ללימודי סיעוד בבתי ספר לסיעוד לומדים במסלול השלמה לתואר באוניברסיטאות (הפתוחה בתל אביב לדוגמא). יש דרך לוודא במדויק אם זה אפשרי?
מה זה הפתוחה בתל אביב? לימודי השלמה לתואר ראשון לאחיות מוסמכות שאין להן תואר הן תוכניות מאוד ספציפיות ומתקיימות במספר אוניבסיטאות ומכללות בלבד. למשל באוניברסיטה תל אביב, בבן גוריון, במכללה חישראל ועוד. כמובן שהתוכנית לוקחת בחשבון את אשר נלמד בבית הספר לאחיות ועל כן התואר הרבה יותר קצר מהרגיל. אם מקבלים על תנאי - תצטרך לברר ישירות במוסד עצמו. לא נראה לי אבל כדאי לברר.
סגור