פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מירב | 07:55  30/08/12
שלום, אני רוצה לעשות הסבה לסיעוד (יש לי תואר ראשון). הבנתי ממה שקראתי שיש 80% מימון ממשרד הבריאות בתנאי שמתחייבים לעבוד אחרי הלימודים 3 שנים במוסד ציבורי. מטרידים אותי כמה דברים בהקשר הזה- 1- האם ניתן לבחור בי"ח בו ארצה לעבוד? לא כל בתי החולים ממשלתיים.. (לצורך העניין, אני מעוניינת לעבוד במאיר, האם זה אפשרי?, או שאין לי זכות בחירה? 2- האם ניתן לבקש מחלקה שארצה להיות בה? האם מתחשבים בבקשה? 3- אם אני רוצה לעבוד במחלקה שדורשת עוד קורס על-בסיס, האם ניתן להתחיל להעבוד בה לפני שאתחיל את הקורס? תודה רבה!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 10:42  30/08/12
ניתנת האפשרות לרשום עדיפויות במסגרת הרפואה הציבורית שכמובן כוללת גם את בתי החולים של הכללית, כגון מאיר. ברוב המקרים זה מסתדר אבל צריך לקחת בחשבון שצרכי המערכת קודמים ויש מספר מקרים שאנשים שובצו שלא על פי הבקשות שלהם. לפעמים אפשר לסדר את זה ואם לא - מקסימום מחזירים את הכסף למשרד הבריאות. אבל אני חוזרת על זה שברוב המקרים השיבוץ מוצלח. לגבי הדרישה לקורס על בסיסי - זה תלוי באיזו מחלקה וגם במצב כוח האדם שם באותה עת. בהצלחה!
סגור