פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אם סיימתי בהצלחה שלוש שנים (מתוך ארבע) תואר ראשון בסיעוד באחת האוניברסיטאות, אבל עשיתי הפסקת לימודים מסיבה מסוימת, האם אני יכול להמשיך את התואר במוסד אקדמי אחר (מכללה או אוניברסיטה) במיוחד שרוב הקורסים שנלמדים במסגרת הלימודים הם משותפים ברוב המוסדות האקדמיים?
העניין הוא שנכשלתי בהתנסות קלינית אחת, ורציתי לדעת במקרה וימנעו ממני לסיים את התואר, האם התואר ייזרק לפח או שאני יכול להשלים את החסר במכללה/מוסד אקדמי אחר?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:52  24/07/13
אתה יכול להרשם לבית ספר אחר. אני מציעה לך להתקשר לאותו בית הספר אליו אתה רוצה ללמוד, להסביר את המצב לאישורו והנושא ייבדק לגופו על ידי אותו בית הספר. אתה צריך לדעת שגם אם יקבלו אותך, רוב הסיכוים הם שלא תוכל להמשיך בדיוק מאותו מקום בו הפסקת. יש כללים למתן פטורים על לימודים קודמים, על כן הנושא חייב להבדק לגופו. אני ממליצה לך לנסות לבדוק למה נכשלת בהתנסות, לשמוע את הסיבות ולראות - מעבר לתסכול הטבעי - מה אתה יכול לשפר כדי שהלמידה שלך תבוא לידי ביטוי וכך לעבור את ההתנסות במועד ב'. בהצלחה!
הבנתי, תודה רבה לך על העצה שלך!! יש בית ספר כלשהו שאת ממליצה לי לפנות אליו במקרה ואצטרך? תודה!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 08:30  30/07/13
בתי הספר לסיעוד בארץ הם ברמה גבוהה מאוד. לבחירתך.
סגור