פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שירן | 10:44  12/01/15
שלום וברכה, לאחרונה התחלתי הליך רישום ללימודי הסבת אקדמאים בבי"ח מאיר בכפ"ס שייפתחו במרץ הקרוב. המטרה שלי בהסבה היא רצוני להיות מיילדת. אשמח לדעת מהו התהליך אותו אצטרך לעבור בסיום לימודיי כאחות מוסמכת. האם ניתן לצאת לעל בסיסי של מיילדות מייד בתום הלימודים? היכן מתקיימים קורסי העל בסיסי של מיילדות? (הבנתי שבמאיר אין על בסיסי כזה) האם אני נדרשת לעבוד זמן מסויים במחלקות השונות לפני היציאה לעל בסיסי? האם במהלך הלימודים של אחות מוסמכת כדאי לעבוד במחלקות מסויימות שתהוונה לי "מקפצה" טובה למיילדות? אשמח לתשובה, תודה מראש,
מנהל פורום לימודי סיעוד | 15:40  12/01/15
תנאיי הקבלה לקורס על בסיסי במיילדות כולל בין היתר: אחות מוסמכת עם תואר ראשון, עמידה בבחינת מיון (ממנה תיהי פטורה אם במבחן הממשלתי תקבלי מעל 70 ולא יעברו יותר מחמש שנים)כיום לא נדרשת שנת ניסיון כאחות. בדרך כלל ניתנת עדיפות לאחיות אשר נשלחות ללמוד על ידי המוסד בו הן עובדות. לבירור בתי הספר בו מתקיימים קורסים אלה, תוכלי להכנס לאתר מנהל הסיעוד במשרד הבריאות, אומנם לדעתי זה קצת מוקדם מדי.
לי | 08:34  13/01/15
הי שירן אני גם חושבת להרשם למועד מרץ במאיר, אשמח אם נוכל לדבר תשלחי לי מייל או נייד..
שירן | 09:43  13/01/15
יעלה | 19:05  02/02/15
אמרת שכדי לצאת לקורס על בסיסי במיילדות, צריך להיות אחות מוסמכת עם תואר ראשון. האם זה אומר שאחות (שלמדה מסלול הסבה), לא תהיה זכאית לקורס?
סגור