פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מוריה | 11:00  04/07/16
שלום, אני מתכננת לעשות הסבה לסיעוד השנה בע"ה. יש לי כמה שאלות: 1. האם יש מקום מומלץ יותר לאמהות? מקום שמתחשב ושעות הלימודים מותאמות לגנים וכו'. אני גרה באזור קרית גת (קרובה לברזילי, סורוקה וקפלן) אך מוכנה להצפין אם יש מקום שיתחשב בי יותר. 2. האם רק בבי"ח מאיר יש לימודים 3 ימים בשבוע? 3. הבנתי שהשנה לא נתנו מלגות... יש אפשרות לדעת האם יתנו בשנה הבאה? אני די בונה על זה... 4. האם יש אפשרות לשלב עבודה תוך כדי הלימודים? קשה לא לפרנס במשך 3 שנים. 5.איפה ניתן להתחיל ללמוד כבר בספטמבר או אוקטובר? הבנתי שאצל הרוב מתחילים במאי. תודה רבה!
מנהלת הפורום | 15:09  04/07/16
1. אין תוכנית אמהות להסבת אקדמאים. יש במאיר תוכנית אמהות למי שמעוניינת ללמוד לתואר ראשון בסיעוד ואחות מוסמכת. תוכנית שלומדים בה כל יום עד 13.00. 9 סמסטרים. פרטים למי שתהיה מעוניינת 2. עקרונית כן. במאיר ההתנסויות הקליניות מתחילות ב-8.00 ולא ב-7.00 כמו בשאר בתי החולים. אולי השנה יפתח מסלול של לימודי ערב בתל השומר. 3. 2016 - אין מילגות. 2017 נדע רק כמשרד הבריאות יודיע. 4. הלימודים דורשים השקעה מעבר לשעות הלימודים. היכולת לעבוד וללמוד תלויה בהרבה גורמים כמו ילדים, עזרה, יכולות ועוד. 5. http://www.health.gov.il/UnitsOffice/nursing/study/Documents/ND_schools_prog.pdf בלינק זה תוכלי למצוא את רשימת המוסדות ומתי נפתחים הלימודים בתוכנית הסבת אקדמאים לסיעוד. בהצלחה!
תודה רבה!
סגור