פורום עיצוב פנים

בהנהלת: אמילי דה לנגה  |  מסר למנהל/ת הפורום
ניהול פורום: אמילי דה לנגה. פורום אדריכלות ועיצוב פנים הינו פורום מקצועי העוסק בקשת הרחבה של המימד הוויזואלי בעיצוב פנים, משלב חומרי הגלם, דרך טכניקות עיצוב, עד לשלבי ההפקה .הפורום יהווה במה להצגת עבודות, התייעצות, דיווח על חדשות, הפקת לקחים מניסיונם של משתתפים, תמיכה והדרכה לכל דורש
 
אמילי דה לנגה

אמילי היא אשת עסקים שעושה חייל בתחום העיצוב. אחת מאושיות האופנה והסטייל בישראל, בעלת רקע נרחב בתחום ויועצת טרנדים בנלאומית. היא תומכת באגודת הסטייליסטים בישראל ומעודדת צעירים להכנס באופן מקצועי לתעשיית האופנה והסטייל בארץ ובעולם.

 
היי ותודה ומראש. קראתי מעט לפני שכתבתי הודעה זו, ואני לא רוצה למחזר אבל כן חשובים לי כמה שאלות ספציפיות, 1. הבנתי את ההבדל בשיטת הלימוד וההבדל ברמה הטכנית של הביצוע במה יכל לעסוק אדריכל או הנסדאי אדריכלות, אך הייתי רוצה לדעת למי יש יותר[ אםשרויות תיסוקה, אדריכל שסיים 5 שנים + סטאג' או הנסדאי אדריכלות. 2.מה ההבדלי שכר בין השניים, ומה התקרת שכר בשניים כמובן בהנחה ואני שכיר? 3. אני בן 26 ומכאן בעצם מובן שהאפשרויות שלי הן אלו : לסיים הנדסאי עד גיל 29, ולחפש עבודה בתחום, עד כמה בעייתי הגיל ? לסיים תואר ראשון בגיל 33-35 ולחפש עבודה בתחום עד כמה בעייתי הגיל ?
מנהל פורום לימודי אדריכלות ועיצוב פנים | 09:21  06/08/13
היי שמעון, לגבי האפשרויות שכר אתה יכול להרוויח את אותן משכורות גם כהנדסאי וגם כאדריכל אם תהיה שכיר (כעצמאי התמחור משתנה). השאלה במה אתה יותר מתעניין, אם הצד הטכני יותר מעניין אותך לימודי הנדסאי יכולים להספיק לך, אם מעניין אותך גם הצד העיצוב ואתה מעוניין להתעסק בקונספט תעשה תואר אדריכלי. לגבי הגיל הוא פחות משחק תפקיד בבחירת המקצוע. בהצלחה :)
סגור