פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
קארין | 21:55  22/07/08
היי, אני מתלבטת אם ללמוד בשנקר או בחולון עיצוב פנים. התקבלתי בשניהם , אני צריכה להחליט כבר השבוע ואשמח אם משהו יוכל לעזור. הבנתי שחולון יותר ותיק ובשנקר המגמה חדשה יחד עם זאת לשנקר יותר מונטין....?
מנהל הפורום | 11:56  23/07/08
היי קארין, המכון הטכנולוגי בחולון הוא בעל ותק גדול יותר מהחוג לעיצוב פנים של שנקר. זה מוסד עם מערכת מגוונת ומאוזנת, שהוציא בוגרים רבים לשוק העבודה והם נקלטו מצויין. לגביי שנקר-, מוניטין נצבר ע"י ותק, ניסיון, ייחוד, והצלחת הבוגרים מחוץ לכותלי הלימודים. החוג לעיצוב מבנה וסביבה ייחודי ולכן סביר שיצבור מוניטין בהמשך. הוא מתמקד במדיה הדיגיטלית -במחשב ככלי עיצובי ולא רק ככלי פלט לרעיונותיו של מעצב. נראה שזה לא בי"ס קלאסי לעיצוב פנים ולכן צריך לשקול אם את אוהבת את המדיה הזו ומתחברת אליה. המחזור השני סיים את לימודיו ויוצא בימים אלה החוצה. ואין עדיין הדים חזקים להצלחתם בשוק העבודה כי הם בשנותיהם הראשונות וזה לוקח זמן. בהצלחה מיכל טל, ראש חוג מכינה בסטודיו 6B
סגור