פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
lee | 19:20  07/08/08
שלום.. רציתי לדעת כמה שיותר פרטים על לימוד עיצוב אופנה.. מאיפה מתחילים, איפה הכי כדאי ללמוד, עם איזה תעודה יוצאים ואיך המצב בתעשייה עצמה.. בקיצור מה השלבים תודה מראש :)
מנהל הפורום | 12:42  10/08/08
שלום לי, ההודעה שלך מאוד מאוד כללית. כדאי שתפרטי קצת יותר: מה מטרת הלימודים מבחינתך, האם את מתעניינת בלימודי תעודה או תואר
lee | 19:07  10/08/08
אני רוצה להיות מעצבת אופנה או ללכת בכיוון של סטיילנג.. זה בערך הסיפור.. מה תעודה נותנת לי ומה תואר? ואיך בכלל אני מתחילה את כל התהליך עד להשגת המטרה..?
מנהל הפורום | 14:16  11/08/08
היי לי, מדברייך אני מבין כי את מעוניינת בלימודי אופנה או סטיילינג ואת מבקשת לדעת מהו ההבדל בין לימודי תואר לתעודה. אז נתחיל מהשאלה האחרונה שלך - כדי להתחיל את התהליך עד להשגת המטרה את פשוט צריכה.... להתחיל. סטיילינג הוא אמנם מקצוע בפני עצמו, בארץ אין לימודי תואר לסטיילינג מרבית הסטייליסטים הגיעו לשם דרך לימודי עיצוב אופנה. מאחר והמקצועות חופפים הבסיס של עיצוב אופנה מסייע לסטייליסט בעבודתו היומיומית. התשובה הפשוטה ביותר להבדל בין תואר לתעודה היא מידת ההשקעה שאת יכולה / רוצה או מעוניינת להשקיע. תואר אקדמי = 4 שנות לימוד כל יום, כ 35 עד 40 שעות לימוד בשבוע. לימודי תעודה בד"כ פעם או פעמיים בשבוע סה"כ כ 7 שעות לימוד שבועיות, למשך כשנה וחודשיים עד שנה וחצי. אם תתני קצת יותר פרטים אוכל לעזור לך משם. ערן פינגר ראש חוג עיצוב אופנה בסטודיו 6B
lee | 19:05  12/08/08
תודה על התשובות עד עכשיו.. כן, אני רוצה ללמוד עיצוב אופנה לפי מה שהבנת ומשם לראות מה יותר מתאים לי עיצוב או סטיילינג.. ידוע לי שהלימודים זה תקף ל2 המקצועות. מה תעודה נותנת לי ומה תואר? מתשובתך, הבנתי שתואר מקיף יותר את חומר הלימוד מאשר לימודים עם תעודה.. צדקתי? וכנראה בשביל רצינות אני אלך על תואר מן הסתם.. אז מה השלבים להתחיל בלימודים האלה?.. תודה על התשובות שלך לחפירות שלי :)
מנהל הפורום | 09:15  17/08/08
בלימודי תעודה ותואר במרבית המקרים את לומדת את אותם הבסיסים. מאחר ולימודי תואר הם 4 שנים ולימודי תעודה כשנה, יוצא שבלימודי התואר יש לך הרבה יותר זמן לתרגל את מה שלמדת עד ליציאה לשוק העבודה. ישנם אנשים שמעדיפים אפשרות זו וישנם כאלו שלא רואים עצמם מתאימים למסגרת מחייבת כל כך ומעדיפים לקבל את הכלים הבסיסים עם תרגול בן שנה אחת ( שגם הוא מכובד ) ומשם לצאת לדרכם בקצב שלהם. 2 הדרכים לגיטימיות ומקובלות. בארץ ישנם 3 מוסדות מוכרים לתואר בעיצוב אופנה : שנקר, ויצ"ו בחיפה ובצלאל . שנקר ו – ויצ"ו עורכים יום מבחנים הכולל חלקים ברישום צבע ועיצוב מי שעובר שלב זה מוזמן ליום ראיונות שבמהלכו מציגים גם את תיק העבודות. לויצ"ו יש להרשם עם פסיכומטרי בציון מינימלי ובשנקר יש לעבור מבחן פסיכוטכני. בבצלאל מתקיימת סדנת עבודה שבה המועמדים מבצעים תרגיל שניתן במקום ומספר ימים לאחר מכן כולם מוזמנים לראיון אישי ולהצגת תיק עבודות. בהצלחה. ערן פינגר, ראש חוג עיצוב אופנה, סטודיו 6B
lee | 19:13  18/08/08
תודה על הפירוט.. הוא די עזר לי.. מקווה שיהיה טוב!
ערן שלום, אני מתעניינת בעיצוב אופנה, איך הלימודים בסטודיו שלכם? מה הרמה? אפשר לבוא בלי רקע? מלמדים יסוד בסיס תפירה הכל? מה התנאי קבלה? כמה זמן המסלול? יוצאים עם תעודה? אפשר על חשבון הפיקדון? כמה זה עולה? אם חפרתי ואם אני צריכה לשאול את כל השאלות האלה מישהו אחר אני אשמח אם תוכל להפנות אותי... תודה :)
סגור