פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
אשמח אם תעזרו לי בבקשה. אבל קריאה רבה, ייעוצים וחיפושים רבים, הבנתי שאני רוצה ללמוד עיצוב תקשורת חזותית. הבנתי מי הם ארבעת המוסדות הכי גבוהים כיום ללימודי עיצוב, עיינתי וראיתי את תנאי הקבלה. חשבתי ללמוד בשנקר. והבנתי שחלק מתנאי הקבלה זהו תיק עבודות... אותו תיק עבודות שכולם לחוצים בגללו בפורום. אין לי תיק עבודות, לא יודע איך להתחיל וכו'... והבנתי שהכי IN היום זה ללכת למכינה. ובשביל כל זה... זה אומר שאני אוכל להתחיל ללמוד רק באוק 2010 במידה ואני אתקבל כי ההרשמה כי ממש עכשיו והצגת תיק העבודות היא אוטוטו. ואז ביררתי לגבי מכון אבני. וקראתי בפורום כל מה ששאלו על המכון. ועוד לא הבנתי. אני רוצה ללמוד "עיצוב תקשורת חזותית". 1. מה נותן לי תואר ראשון במדעי הרוח מטעם האו"פ? מה זה אומר? 2. אני לא בנאדם של מותגים... ואני לא להוט להיות במקום רק בגלל 'השם'. השאלה, במה שונה תכנית הלימודים בשנקר ממכון אבני? עדיין הלימודים ברמה גבוהה? 3. עד כמה באמת צריך 'מכינה' בשביל תיק עבודות? אם לא מכינה.. איזה עוד כלים קיימים בשביל תיק עבודות? בכל זאת... הרבה מנוסים אמרו לי, שככל שאני דוחה את הלימודים, זהו זמן מבוזבז. כל תגובה תתקבל בברכה!
שלום דותן, היי שנקר אינו המוסד היחיד לעיצוב תקשורת חזותית . לפניך חולון בצלאל וויצו חיפה שהם מומלצים לא פחות והצגת תיק העבודות שם היא בסביבות אפריל מכון אבני לא נותן תואר מקצועי בעיצוב כי אם תואר במדעי החברה והרוח ודרישות הקבלה אינן גבוהות במיוחד תואר זה אינו תואר בעיצוב ותוכנית הלימודים שונה. אנחנו על לימודי עיצוב לתואר bdesign אנחנו נוטים להמליץ ללכת לכיוון זה. מכינה נותנת לך כלים להתנסות במגוון טכניקות, תרגול פיתוח רעיון בעיצוב והנחיות אישיות במידה ותרצה בהן לפיתוח תיק העבודות. לשאלות נוספות אתנה מוזמן לפנות אלינו ל 1800360366 בהצלחה מיכל טל, ראש חוג מכינה בסטודיו 6B
סגור