פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
אני רוצה ללמוד צורפות ועיצוב אופנה בבצלאל, אילו מכינות ממולצות? האם אפשר גם לבנות תוכנית אישית? במידה ואני רוצה הכוונה קצרה?
אמיר נבון | 15:46  28/06/07
הי שירז, בארץ יש לא מעט מכינות שיכולות לעזור לך בתהליך הקבלה.את מוזמנת לבצע חיפוש כאן באתר על מנת להתרשם מהן. באופן כללי, כדאי לבקר במקום ואף להשתתף בשיעור לדוגמא,לפני שמקבלים החלטה לגבי מכינה. ברובן יש פגישות יעוץ וערבים פתוחים שבהם ניתן להתרשם. על מנת להתקבל למחלקה לצורפות ואביזרי אופנה בבצלאל עלייך להתמודד עם מבחני קבלה, תרגיל בית, ראיון והגשת תיק עבודות. לצרוך כך מומלץ להתכונן כראוי. מכינה ממוצעת אורכת כחצי שנה. יש גם מסלולים בני 3 חודשים אולם הם בדרך כלל אינטנסיביים יותר שכן אותה כמות חומר מועברת בחצי מהזמן. עם זאת, יש אנשים שפורמט לימודים מקוצר יותר מתאים להם והם בוחרים באופציה הקצרה. שיהיה בהצלחה
סגור